نمایش نتایج: از شماره 1 تا 16 , از مجموع 16

موضوع: آشنایی با عرفان کیهانی

  1. #1
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    آشنایی با عرفان کیهانی

    سلام دوستان

    عرفان يه چيزيه که خارج از پله عقل يا همون 2*2 تا 4 تا هستش. براي هميننياز دارين که از پله عشق وارد اين دنيا بشين تا بتونين معاني اونو درککنين. شما از پله عشق مي تونين به ملاقات خدا برين و از زلال رحمانيت اونجرعه اي بنوشين و يا سيراب بشين.

    اين راه رو رفتن به دو صورت هستش : يکي از راهها عدولي و ديگري از طريقحلقه " حبل الله " هستش. راه اولي رو مرتاضان هندي خيلي رفتند و ميرن.حلقه وحدت يا همون طريقه دوم مبحث اين مقولست.

    البته به خدا رسيدن کار هر کسي نيست " گاو نر خواهد و مرد کهن " ولي بودندکسايي که اين راه رو رفتند و زبانزد خاص و عام شدند. ولي از شوخي گذشته "گر طالب حقي به حق خواهي رسيد "

    يکي از معاصران اين کار محمد علي طاهري هستش که به خاطر شوق و اشتياقشتصحيلاتي بهش داده شده که افراد ديگه رو به اين راه دعوت کنه. البته منقصد تعريف و تمجيد ندارم و تبليغاتچي هيچکس نيستم. فقط مي خوام که از اينموهبت تا اونجايي که لياقت داشته باشم انفاق کنم. براي همين آوردن اساميصرفا براي آشنايي شما هستش.

    يکي از دلايلي که نميخوام روي اسم تکيه کنم واسه اينه که ما يه سابقهتاريخي تو کشور داريم که يه نفر رو خيلي ميبريم بالا و تا يه چيزي ازشببينيم زود دلسرد شديم. بهتره که از افراد نه براي پرستش و بت پرستي بلکهصرفا براي يادگيري استفاده کنيم. چون همه انسانها حتي من جايزالخطا هستم.

  2. #2
    کاربرسایت مسافر راه روشنايي آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۲-۰۱
    نوشته ها
    1
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    با سلام
    مطلب عنوان شده چه ربطي به موضوع "آشنايي با عرفان کيهاني" دارد؟ منظور از عرفان کيهاني چيست؟ در ضمن به نظر اين بنده کمترين بايد قائل بوجود مراتب براي عقل باشيم. اينکه عقل را 2*2 تا 4 تا بدانيم و نه بيش شايد کم لطفي باشد. نظر شما چيست؟

  3. #3
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    نقل قول نوشته اصلی توسط مسافر راه روشنايي
    با سلام
    مطلب عنوان شده چه ربطي به موضوع "آشنايي با عرفان کيهاني" دارد؟ منظور از عرفان کيهاني چيست؟ در ضمن به نظر اين بنده کمترين بايد قائل بوجود مراتب براي عقل باشيم. اينکه عقل را 2*2 تا 4 تا بدانيم و نه بيش شايد کم لطفي باشد. نظر شما چيست؟
    معمولا من قبل از اینکه به یه نفری یه خبر بدی رو بگم یخورده از اینور اونور مقدمه چینی میکنم بعدشم میگم بابت مرد

    بله مراتبی برای عقل متصوره ولی تا کجا ؟ میتونه بره ؟ عقل زمینی ؟ آسمانی ؟ ماورائی ؟ بله فعلا تا اینجا من که با عقل اومدم و این نافی اهمیت عقل نمیشه ولی عقل باید چیزی باشه که بتونه اثباتش بکنه درسته ؟ دلیل مدرک سند ؟ شما به قاضی بگین من با تشعشعات عقلم میتونم مردم رو از راه بدر بکنم ؟ چی میگه ؟ میگه برو تیمارستان خوب میشی !

    ولی آیا این چنین چیزی هست ؟ چرا تا حالا علمی که مایه اون عقله اینو اثبات نکرده بود ؟ شما اینو 20 سال قبل میگفتی چجوری نگاهت میکردن ؟

    و اما ادامه مطالب .....

  4. #4
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    بسم الله الرحمن الرحيم


    هــر يـک از مــا خـود مسيح عالميم هـــر اِلَـــم را در کــف خــود مرهميم

    جـانـها در اصــل خـود عيسي دمـند يــک دمــش زخمنـد و ديـگر مرحمند

    گـر حـجـاب از جـانهـا بــرخـواسـتـي گفتي کـه هر جاني مسيح آراستي

    ( مولوي )


    آشنايي با فرادرماني

    فرادرماني شاخه اي از درمانهاي مکمل مي باشد و ماهيتي کاملا عرفاني داشته و زيرمجموعه اي از عرفان کيهاني (حلقه) به شمار مي آيد ( بنيان گذاري شده توسط استاد محمد علي طاهري - منطبق بر عرفان ايران ). در اين شاخه درماني ، بيمار توسط فرادرمانگر به شبکه شعورکيهاني ( شبه آگاهي و هوشمندي حاکم بر جهان هستي ، روح القدس ، ... ) متصل شده و ضمن ارايه اطلاعاتي از نحوه اتصال خود از طريق ديدن رنگها ، نورها ، احساس حرکت و فعاليت نوعي انرژي در درون بدن و همچنين از طريق گرم شدن، سرد شدن و... ، اعضاي معيوب و تنش دار بدن او مشخص شده و با حذف علايم ، روند درمان آغاز مي شود.

    نام "فرادرماني" از آنجا بر روي اين شاخه گذارده شده که از نوعي نگرش به نام فرا کل نگري ناشي شده است. در اين نگرش ، انسان به وسعت و عظمت جهان هستي نگاه مي شود ، نه صرفاً مشتي گوشت و پوست و استخوان.


    جهان انسان شد و انسان جهاني از اين پاکيزه تر نبود کلامي

    ( شبستري )

    در اين نگرش انسان مجموعه اي است از جسم ، روان ، ذهن و کالبدهاي متعدد ديگر ، مبدل هاي انرژي مختلف (چاکراها) ، کانالهاي محدود و مسدود انرژي ( کانالهاي مطروحه در طب سوزني ) ، حوزه هاي مختلف انرژي مانند حوزه پولاريتي بدن ، حوزه بيوپلاسما ، شعور سلولي ، فرکانس مولکولي و... بينهايت اجزاي تشکيل دهنده ناشناخته ديگر.

    در اين مکتب عرفاني براي درمان انسان ، به همه اجزاي وجودي او توجه شده و کل وجود ، بطور همزمان در ارتباط با شبکه شعور کيهاني قرار ميگيرد تا با صلاحديد و هوشمندي آن ، نسبت به رفع اختلال در اجزاي مختلف ، کارهاي فرادرماني لازم ، توسط شبکه روي بيمار صورت گرفته و مراحل درمان را طي کند.

    بنابراين ، از اين ديدگاه ، براي درمان همه نوع بيماري مي توان از اتصال به شبکه شعورکيهاني کمک گرفت و فرادرمانگر اجازه ندارد که هيچ نوع از انواع بيماري ها را غير قابل علاج بداند ، زيرا براي شعور و هوشمندي کيهاني هر نوع اصلاح و رفع هر اختلالي در بدن امکان پذير مي باشد.

    تذکر : فرادرماني ، انرژي درماني ( نيرودرماني ) نيست ، زيرا انرژي درماني متکي به حوزه پولاريتي بدن درمانگر مي باشد ؛ در حاليکه فرادرماني به شبکه شعور کيهاني متکي است. حوزه پولاريتي را همه انسانها دارند ، ولي در بعضي از افراد قويتر از سايرين مي باشد. "انرژي درماني" جزء بسيار کوچکي از "فرادرماني" مي باشد.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  5. #5
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    درمان به عنوان يک روش عرفاني ، در راه

    رسانيدن « درمانگر» به اهداف زير ، مورد استفاده قرار مي گيرد

    _شناسايي و آشنايي عملي با هوشمندي و شعور الهي

    _شناختن گنج درون و رسيدن به دانش کمال

    _رهايي از گرفتاري در خويشتن

    _خدمت به خلق و آشنايي با عبادت عملي و امکان تحقق بخشيدن به آن

    فرادرماني براي « بيمار (فرادرمانگير) » نيز به عنوان

    يک حرکت عرفاني براي متحول نمودن او به کار گرفته مي شود

    زيرا در اين مکتب شفاي جسم بدون تحولات مثبت دروني ، فاقد ارزش هاي لازممي باشد و اتصال بيمار به شبکه شعور الهي ، توجه او را به منبعي هوشمندجلب نموده و او را با حقيقتي شگرف آشنا مي کند که به دنبال آن ، زمينهايجاد تحولات دروني او را فراهم مي سازد.

    ساقيا بده جامي زان شراب روحاني تا دمي بياسايم زين حجاب جسماني

    ( شيخ بهايي )


    نکته خيلي مهم:

    سن ، جنسيت ، مليت ، ميزان تحصيلات ، مطالعات ، معلومات ، تعاليم و تجاربعرفاني و فکري ، استعداد و لياقت هاي فردي و... همچنين نحوه و نوع تغذيه ،ورزش ، رياضت و... در کار با شبکه شعور کيهاني هيچگونه تأثيري ندارد. زيرا، اين اتصال و برخورداري از مدد آن ، فيض و رحمت عام الهي بوده که بدوناستثنا شامل حال همه انسان ها مي باشد.

    بيا که دوش به مستي سروش عالم غيب نويد داد که عام است فيض رحمت او

    ( حافط )

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  6. #6
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    شـبـکـه شـعـور کـيـهـانـي


    شبکه شعور کيهاني ، مجموعه هوش و خرد يا آگاهي حاکم بر جهان هستي بوده که به آن آگاهي نيز گفته ميشود و يکي از سه عنصر موجود در جهان هستي مي باشد ( آگاهي ، ماده ، انرژي ). نظر به اينکه ، آگاهي نه ماده است و نه انرژي ، بُعد زمان و مکان بر آن حاکم نبوده و درمان به کمک اين شبکه از راه دور و نزديک امکان پذير مي باشد و همچنين فاقد کميت بوده و قابل اندازه گيري نيست و همان گونه که ذکر شد ، فقط با ايجاد انگيزش هايي در بدن بيمار ، نقطه اثر آن آشکار مي شود.

    نکته مهم:

    در اين مکتب درمان توسط درمانگر انجام نمي شود و او نمي تواند از بابت قدرت شبکه ٬ چيزي را به خود نسبت دهد و درمانگر صرفاً نقش يک واسطه را بازي مي کند تا حلقه اي بنام حلقه وحدت (حلقه وحدت- حبل الله) که حلقه بسيار هوشمندي مي باشد تشکيل شود.

    برای نمایش عکس در سایز واقعی کلیک کنید.

    سـلـسلــه مــوي دوســت حـلـقـه دام بلاســت

    هرکه دراين حلقه نيست فارغ از اين ماجراست

    ( سعدي )



    با توضيح فوق مشخص مي شود که فرادرماني به انرژي و مهارت درمانگر بستگي نداشته و نيازي به داشتن استعداد و قدرت و انرژي خاصي نمي باشد ، بلکه درمان ، توسط هوشي بسيار برتر هدايت مي شود و قابليت هاي فردي تأثيري در انجام آن ندارد. در نتيجه ، فرادرمانگر نيز دچار هيچ نوع عارضه اي مانند خستگي و تحليل جسمي نمي شود و نيازي به جبران انرژي از طبيعت و غيره را نخواهد داشت. در ضمن وجود لايه محافظ فرادرمانگر را از خطر تشعشع شعور معيوب سلولي و ساير تشعشعات منفي بيمار و همچنين از تداخل موجودات غيرارگانيک ، محافظت مي نمايد.


    نکته مهم ديگر در اين مکتب اين است که شخص با سعي و کوشش و تلاش خود درمانگر نمي شود بلکه با اجازه درمانگري و تجهيز به لايه محافظ ، پس از مکتوب نمودن «سوگند نامه» به او «تفويض» ميشود.



    به سعي خود نتوان برد پي به گوهر مقصود خـيـال بــود کــه ايــن کــار بــي حــوالـه بــود

    ( حافظ )


    در اين مکتب فرد از تمام توانايي ها و قابيلت هاي فردي کاملاً خلع سلاح شده و بدون داشتن هيچ گونه وسيله و روشي که بتواند آن را به خود نسبت دهد ٬ با تفويض اتصال و لايه محافظ، اقدام به درمانگري مي نمايد و در اين راستا براي درمان و درمانگري از هيچ گونه تمرکز ، تصور و تخيل ، ذکر و مانترا ، ترسيم سمبل ، تلقين و روش هاي خود هيپنوتيزم و... استفاده نمي شود.


    همچنين در اين مکتب اعتقاد بر اين است که انسان در اين رابطه مي تواند از توانمندي هاي معنوي بسيار زيادي برخوردار باشد که توان فرادرمانگري يکي از آن ها است و از اين اتصال مي توان در شناخت گنج هاي دروني بهره برداري نموده و به « روشن بيني » که به معناي روشن ديدن و اشراق ، رسيدن به وضوح و فهم و درک روشن از جهان هستي مي باشد ، رسيده و زمينه ارتقاء روح فردي و جمعي جامعه را فراهم نمايد و اين خود مي تواند باعث اعتلاي انسان شده و از درد و رنج او بکاهد زيرا درد و بيماري شايسته انسان ، همان اشرف مخلوقاتي که خداوند براي خلق او به خود تبريک گفت ، نيست و تلاش براي رهايي از درد و رنج و خفت و خواري ، نه تنها «کارمايي» (عکس العمل منفي) براي او به وجود نمي آورد بلکه جزء رسالت انسان نيز مي باشد ؛ خصوصاً اينکه علت برخي از دردها و بيماري ها صرفاً ناشي از طرز فکر و بينش هاي غلط او مي باشد.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  7. #7
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    اسـکـن

    اسکن به معناي زير ذره بين گذاشتن کل وجود فرد مي باشد ؛ شخص بيمار (فرادرمانگير) ، ساعتي از روز را به فرادرمانگر اعلام نموده و فرادرمانگر نام وي را به شبکه اعلام ميدارد ، که در آن ساعت مورد نظر ، تشعشعات شعور الهي توسط شبکه شعور کيهاني به وي تابيده ميشود و شخص بيمار بايد در آن ساعت عمل اسکن را انجام دهد.

    اسکن به اينگونه مي باشد که شخص در هر حالتي که راحت ميباشد ( نشسته ، خوابيده ٬ ايستاده ٬ در اتومبيل و... ) قرار گرفته و چشمان خود را ( نه براي تمرکز ، بلکه براي توجه و پرت نشدن حواس ) مي بندد. در اين هنگام پس از گذشتن لحظاتی دريافت حالاتي را که در ابتداي توضيحات ذکر شد احساس مي نمائيد و فرايند درمان آغاز ميشود.

    شرط اساسي براي نتيجه گرفتن از فرادرماني ، حضور بي طرفانه در اين حلقه مي باشد ، درست مانند يک شاهد و نظاره گر ، و نيازي به داشتن اعتقاد و ايمان نيست.

    چنان پر شد فضاي سينه از دوست که فکر خويش گم شد از ضميرم

    ( حافظ )

    تذکر: هنگام اسکن نيازي به تمارين مختلف تمرکزي ، تجسم سمبل ، مانترا و هرگونه فعاليت اضافي ديگر نيست ؛ تنها چشمان خود را بسته و به شبکه رحمانيت الهي دل سپرده تا شبکه هوشمندي الهي ٬ فرايند درمان را انجام دهد.

    ضمنا ممکن است شخص بيمار در دريافت ارتباطات ؛ دچار بروز عارضه ها و دردهايي بشود و او را نگران کند. بايد گفته شود که اين عوارض ، بيرون ريزي ٬ تخليه بيماري و درد ناشي از آثار بيماري مي باشد ، که در اين زمان به روند دريافت ارتباطات خود ادامه داده تا روند درمان ادامه یابد.

    نکته: ممکن است دردي در نقطه اي از بدن برايتان آشکار شود که تا بحال در آن نقطه از بدنتان سابقه بيماري نداشته ايد و يا دردي را حس کنيد که قبلا دچار آن بوده و فکر مي کرده ايد که بهبود یافته اید. اين درد ناشي از بيماري است که طي ساليان دراز در بدن شما نهفته شده و ممکن است بعدها خود را بطور مزمن و خيلي شديد آشکار کند ، که اين اسکن آن بيماري را آشکار کرده و مورد درمان قرار مي دهد.

    ساعات اتصالات:

    اين اتصالات براي بیمار (فرادرمانگير) به صورت ۲۴ ساعته اعلام ميشودو شخص ميتواند در هر کدام از ساعات شبانه روز که بخواهد ، اسکن خود راانجام دهد ؛ و در صورت تمايل نيز ميتوانيد ساعت خاصي را براي انجام اسکنخود به ما اعلام داريد. به علت اينکه بُعد زمان و مکان بر آگاهي حاکم نيست٬ بنابراين بيمار در هر نقطه اي از جهان وجود داشته باشد اين اتصالات رادريافت مي نمايد و نيازي به اعلام نام کشور سکونت ايشان به جهت تبديل ساعتنيز نمي باشد.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  8. #8
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    ارتباط با استاد هر شب ساعت 22 فرادرمانی - روح جمعی - همفازی کیهانی

  9. #9
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    دسته بندی حلقه های ارتباط در عرفان کیهانی(حلقه)

    به نام بی نام او

    استاد محمد علی طاهری

    در عرفان کیهانی دو دسته حلقه ی کلی وجود دارد:

    1- حلقه هایی که باید توسط فردی که متصل به حلقه است برای افراد دیگر برقرار شود.


    2- حلقه هایی که نیازی به وجود فرد متصل کننده نیست و با جاری و برقرار شدن آن، همه

    می توانند به طور مستقل آن را مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند.

    الف) حلقه هایی که افراد بدون داشتن اطلاع از چگونگی آن در معرض قرار می گیرند(حلقه های روح جمعی).

    ب) حلقه هایی که افراد می توانند از برقراری و همچنین از کاربرد آن مطلعشده و در صورت تمایل، به آن حلقه متصل شده و ارتباط برقرار کنند و مطابقتعریف آن حلقه، بهره برداری لازم را داشته باشند.


    توضیحات:

    الف) حلقه های ارتباط روح جمعی، حلقه هایی هستند که در آن برای تعالی بشر،ارتباط های لازم اعلام می شود(البته در شبکه ها و جریان های منفی بر عکسعمل می شود) و در واقع مانند اثر دعا برای صلح، سلامت، آگاهی، معرفت و ...در جامعه ی بشری عمل کرده و در روح جمعی انعکاس پیدا می کند. توضیح این کهروح جمعی در واقع ذهن اشتراکی بشر است(جداگانه در مورد آن بحث خواهد شد).


    ذهن اشتراکی بشر، از دو ناحیه ی کلی تحت تاثیر قرار می گیرد:

    - ذهن کلیه ی آحاد بشر

    - حلقه های مثبت و منفی

    ذهن اشتراکی(روح جمعی) از طریق ذهن همه ی افراد بشر تحت تاثیر قرارمی گیرد و روح حاکم بر بشریت را شکل می دهد و همچنین افراد طرفدار شبکههای مثبت و منفی که به این شبکه ها اتصال دارند، از طریق اتصال های ویژهای که می تواند بر ذهن اشتراکی(روح جمعی) اثر گذار باشد، آن را تحت تاثیرمثبت و یا منفی قرار داده و فکر بشر را به سمت مورد نظر خود هدایت کنند.

    ارتباط ویژه، یکی از ارتباط های حلقه ی عام مطروحه درعرفان کیهانی است کهبه منظور طرفداری از شبکه ی مثبت و در خدمت عرفان کمال، در ذهناشتراکی(روح جمعی) اعلام شده است. این ارتباط می تواند در جهت ایجادآرامش، خود درمانی(فرادرمانی) و رسیدن به ادراک و اشراق، از طریق اتصال بهشبکه ی شعور کیهانی به کار گرفته شده و مسیر این حرکت را برای آنان هموارنماید.

    شرایط و نحوه ی برقراری اتصال:

    کلیه ی علاقمندان می توانند در خلال تمام مدت شبانه روز و در هر محلی ازاین اتصال استفاده نمایند و همه قادر خواهند بود از طریق این حلقه به شبکهی شعور کیهانی متصل شده و از رحمت عام الهی بهره مند شوند.

    تنها شرط برقراری اتصال، شاهد شدن و بیطرف بودن نسبت به حلقه است و نیازیبه داشتن ایمان و اعتقاد نسبت به حلقه ی مورد نظر نیست. هر شخصی در هرلحظه می تواند به طور مستقل وارد این حلقه شده و بر خلاف سایر حلقه هایعرفان کیهانی نیازی به وجود فرد متصل کننده و همچنین دادن اسم نیست.

    نکته ی مهم در مورد استفاده از ارتباط ویژه این است که نیازی نیست که بهنام فرد استارت زده شود و همین که فردی بخواهد وارد حلقه شود، ارتباط اوبرقرار خواهد شد و هیچ محدودیتی ندارد.

    نکته ی دیگر این که برای وارد شدن به حلقه، فقط نظر فرد مبنی بر استفاده از حلقه کافیست و لازم به ادای جمله ی خاصی نیست.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  10. #10
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    دسته بندی حلقه های ارتباط در عرفان کیهانی(حلقه)

    به نام بی نام او

    استاد محمد علی طاهری

    در عرفان کیهانی دو دسته حلقه ی کلی وجود دارد:

    1- حلقه هایی که باید توسط فردی که متصل به حلقه است برای افراد دیگر برقرار شود.


    2- حلقه هایی که نیازی به وجود فرد متصل کننده نیست و با جاری و برقرار شدن آن، همه

    می توانند به طور مستقل آن را مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند.

    الف) حلقه هایی که افراد بدون داشتن اطلاع از چگونگی آن در معرض قرار می گیرند(حلقه های روح جمعی).

    ب) حلقه هایی که افراد می توانند از برقراری و همچنین از کاربرد آن مطلعشده و در صورت تمایل، به آن حلقه متصل شده و ارتباط برقرار کنند و مطابقتعریف آن حلقه، بهره برداری لازم را داشته باشند.


    توضیحات:

    الف) حلقه های ارتباط روح جمعی، حلقه هایی هستند که در آن برای تعالی بشر،ارتباط های لازم اعلام می شود(البته در شبکه ها و جریان های منفی بر عکسعمل می شود) و در واقع مانند اثر دعا برای صلح، سلامت، آگاهی، معرفت و ...در جامعه ی بشری عمل کرده و در روح جمعی انعکاس پیدا می کند. توضیح این کهروح جمعی در واقع ذهن اشتراکی بشر است(جداگانه در مورد آن بحث خواهد شد).


    ذهن اشتراکی بشر، از دو ناحیه ی کلی تحت تاثیر قرار می گیرد:

    - ذهن کلیه ی آحاد بشر

    - حلقه های مثبت و منفی

    ذهن اشتراکی(روح جمعی) از طریق ذهن همه ی افراد بشر تحت تاثیر قرارمی گیرد و روح حاکم بر بشریت را شکل می دهد و همچنین افراد طرفدار شبکههای مثبت و منفی که به این شبکه ها اتصال دارند، از طریق اتصال های ویژهای که می تواند بر ذهن اشتراکی(روح جمعی) اثر گذار باشد، آن را تحت تاثیرمثبت و یا منفی قرار داده و فکر بشر را به سمت مورد نظر خود هدایت کنند.

    ارتباط ویژه، یکی از ارتباط های حلقه ی عام مطروحه درعرفان کیهانی است کهبه منظور طرفداری از شبکه ی مثبت و در خدمت عرفان کمال، در ذهناشتراکی(روح جمعی) اعلام شده است. این ارتباط می تواند در جهت ایجادآرامش، خود درمانی(فرادرمانی) و رسیدن به ادراک و اشراق، از طریق اتصال بهشبکه ی شعور کیهانی به کار گرفته شده و مسیر این حرکت را برای آنان هموارنماید.

    شرایط و نحوه ی برقراری اتصال:

    کلیه ی علاقمندان می توانند در خلال تمام مدت شبانه روز و در هر محلی ازاین اتصال استفاده نمایند و همه قادر خواهند بود از طریق این حلقه به شبکهی شعور کیهانی متصل شده و از رحمت عام الهی بهره مند شوند.

    تنها شرط برقراری اتصال، شاهد شدن و بیطرف بودن نسبت به حلقه است و نیازیبه داشتن ایمان و اعتقاد نسبت به حلقه ی مورد نظر نیست. هر شخصی در هرلحظه می تواند به طور مستقل وارد این حلقه شده و بر خلاف سایر حلقه هایعرفان کیهانی نیازی به وجود فرد متصل کننده و همچنین دادن اسم نیست.

    نکته ی مهم در مورد استفاده از ارتباط ویژه این است که نیازی نیست که بهنام فرد استارت زده شود و همین که فردی بخواهد وارد حلقه شود، ارتباط اوبرقرار خواهد شد و هیچ محدودیتی ندارد.

    نکته ی دیگر این که برای وارد شدن به حلقه، فقط نظر فرد مبنی بر استفاده از حلقه کافیست و لازم به ادای جمله ی خاصی نیست.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  11. #11
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    « انسان ، بیماری و تحول »

    مبارزه با بیماری، یكی از بزرگترین مبارزات انسان در طول حیات او بر رویكره خاكی بوده و رویای پیروزی بر آن، یكی از بزرگترین رویاها و آرزوهایش.و انسان شاید پیوسته در این اندیشه بوده است كه اگر بیماری وجود نداشت،میتوانست طعم خوشبختی را چشیده و دمی را به آسایش بگذراند. اما به راستیاگر انسان با مشكل بیماری دست به گریبان نبود، آیا میتوانست به سعادت،خوشبختی و آرامش برسد؟

    بدون شك جواب به این سوال مهم، منفی است. چرا كه با اندكی دقت نظر،میتوان به این مسئله پی برد كه عواملی كه مانع رسیدن انسان به سعادت،خوشبختی و آرامش میباشند، بیماری نیست بلكه وجود خود او میباشد كه همچونزهری علیه خویشتن، همواره به كار رفته و آسایش و آرامش او را به باد دادهاست.

    از بـدیها آنـچه گـویم، هـست قصـدم خویشـتن زانـكه من زهـری نـدیدم در جهان، چون خویشتن
    دشمن جانم منم، افغان من هم از خود است از خودی خود، من بخواهم همچو هیزم، سوختن

    (مولانا)

    و یا به قول حافظ:

    تو خود حجاب خویشتنی حافظ، از میان برخیز خوش آن كسـی كه در این پـرده، بی حجاب رود

    بنابراین دشمن اصلی و حجاب خوشبختی انسان، وجود خود او میباشد و با حذف واز بین رفتن بیماری، مشكلات او نه تنها حل نشده، بلكه امكان افزایش آن نیزمیرود، زیرا بیماری، خود عامل موثری برای جلوگیری از بلند پروازیها و سركشیهای انسان بوده است، همان عواملی كه انسان خود شیفته را به ورطهنابودی و فلاكت سوق دادهاند.

    گر سر فرعون را ، درد بدی و بلا لاف خدایی كجا ، در دهدی آن عنود

    (مولانا)

    در این صورت به خوبی میتوانیم بفهمیم كه درمان بیماریها، راه نجات ورهایی انسان سر گشته نیست و او به چیزی نیاز دارد فراتر از درمان، عاملیكه بتواند باعث تحول او شده و او را از دست خویشتن نجات دهد، تحولی مثبتبه سوی كمال؛ و بدون چنین تحولی، انسان همواره در فلاكت به سر خواهد برد.

    در راه تحقق چنین آرمانی، ما با نگرشی نو به انسان و مشكلات او نگاهمیكنیم و هر راه حلی را در جهت تحول او مورد بررسی قرار داده و پیگیریمینماییم و در مییابیم كه خارج از این دیدگاه، راه حلها تاثیر چندانیدر ایجاد تحولی مثبت نخواهند داشت. بنابراین درمان از دید جهان بینی ما،ضمن اینكه وسیلهای بیش نیست، اما این وسیله صرفاً به عنوان عاملی متحولكننده برای بیمار و درمانگر مورد استفاده قرار میگیرد.

    مكتب درمانی عرفانی "فرادرمانی" بعنوان وسیلهای در خدمت اهداف متعالیبوده تا ضمن تحقق بخشیدن به امر درمان، ایجاد تحول فكری و بینشی را برایانسان به ارمغان داشته باشد. شیوهای كه ضمن درمان، توجه بیمار را به یكمبدا هوشمند و یك شعور لایزال جلب نموده تا این عمل، زمینه ساز ایجاد آنتحول تعالی بخش گردد. مشكل انسان، عدم آشنایی عملی با چنین منبعی میباشدو شیوهای كه بتواند چنین روندی را برای بیمار فراهم نماید و او بتواند بامشاهده بهبود وضعیت بیماری خود، بدون دخالت هیچ گونه عامل مادی و یا كاریكه منتسب و مربوط به مهارتها و علم و دانش انسان باشد و با مشاهده روندیهوشمندانه، كه جریان درمان را هدایت نموده است، ناخودآگاه در برابر قدرتیعظیم قرار گرفته و به زودی به درك تجلیات الهی پی برده و به دنبال آنتغییرات بینشی لازم در او به وجود آمده و به دنبال اتصال به این منبعهوشمند و درك چگونگی این هوشمندی، تحولات مثبت بعدی بوجود بیاید.

    بنابراین در این مكتب، این موضوع بسیار حائز اهمیت میباشد كه اصالت نگرشآن حفظ شده و فرد را فقط در ارتباط با شعور كیهانی قرار داده و از دخالتهمزمان شیوههای جانبی درمان، مانند گیاه درمانی، حجامت، ماساژ درمانی،هومیوپاتی و... و هر روش غیر متعارف درمانی دیگری كه ذهن بیمار را از شعورالهی منحرف نموده و برای او ایجاد سردرگمی نماید و باعث شود كه نتیجهگیریهای مورد نظر انجام نشده و روند و شیوههای تفكری بیمار كماكان بدونهیچگونه تغییری ادامه یابد، جداً خودداری شود. زیرا با این عمل ضمن مخدوشنمودن جلال و عظمت شبكه شعور كیهانی و محروم نمودن بیمار از دسترسی بهآگاهی ناب و رهایی دهنده، درمانگر خود نیز دچار آشفتگیها و بهمریختگیهایی خواهد شد كه در مورد برخی از افراد درمانگر این رشته مشاهدهشده است، افرادی كه با حسن نیت ولی با ضعف بینشی خود، صرفاً به درمان جسمیبیمار توجه دارند و برای این منظور از هیچ كوششی فروگذار نمیشوند، غافلاز اینكه شفای واقعی بیمار، در تحول درونی اوست و ما در واقع با كمك شعورالهی زمینه ساز این تحول خواهیم شد و در نگرش ما شفای جسم به تنهایی، فاقدارزش لازم میباشد و این خود بخش مهمی از این مكتب درمانی میباشد.

    ساقی بیا، كه هاتف غیبم به مژده گفت با درد صبر كن، كه دوا میفرستمت

    (حافظ)

    زمانیكه اتصال با شعور كیهانی برقرار باشد، تجویزهای انسانی میل به خودنمایی و ایجاد اختلال بیش نیست.

    با آرزوی درك وحدت هستی و رسیدن به آن
    محـمدعلی طاهـری

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  12. #12
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    استاد محمدعلی طاهری كیست ؟

    استاد محمد علی طاهری بیش از سه دهه مشغول ارائه ی نظریه های خود و پژوهش عملی پیرامون آن ها بوده است و هم اکنون 55سال سن دارد.

    تا کنون دو کتاب و ده ها مقاله از ایشان منتشر شده است . اما شمارکتب انتشار نیافته از ایشان بسیار زیاد است.

    ایشان منبع این نظریه های خود را کشف الهامی می داند که می تواند اکنون بهتجربه درآید. از این نظر تمامی نظریه های ایشان ، قابل تجربه و تعمیم وتکرار قلمداد می شود. بنابراین نظریه های علمی با قابلیت پژوهش عینی وعملیهستند.

    در حال حاضر چندین مرکز پژوهشی معتبر در دنیا مشغول بررسی نتایج عملی نظریه های ایشان هستند.

    برخی نظریه های ایشان عبارتند از:

    1- نظریه ی فرا کل نگری که پایه ی نظریه های بینشی، درمانی و علمی ایشان است.

    2- نظریه ی پیوند شعوری که مبنای طب مکمل ایرانی فرادر مانی است و در دانشگاه های معتبر داخلی تدریس شده است.

    3- نظریه ی هوشمندی کل با معرفی به عنوان مرجع بهره برداری برای درمان های جسم وروان و ذهن .

    4- نظریه ی فرادرمانی و اصلاح شعوری در بخش نرم افزاری بدن که تحقیقات پزشکی آن را ثابت کرده است.

    5- نظریه ی همفازی شعوری و تاثیر آن برپذیرش و گیرندگی در عمل های جراحی پیوند عضو.

    6- نظریه ی ویروس های غیر ارگانیک به عنوان عامل بیماری های ذهن وروان.

    7- نظریه ی سایمنتولوژی یا ذهن ـ روان شناسی فراکل نگر که طب مکملی برای درمان بیماری های ذهن وروان است.

    8- نظریه ی جهان های مجاور و اکوسیستم هایی که در ارتباط با اکوسیستم شناخته شده ی ما قرار دارند.

    9- نظریه ی همفازی کیهانی و تعریف بیماری هایی که در اثر عدم همفازی عارض می شود با معرفی روش درمان.

    10-نظریه ی همفازی کالبدی و تعریف عارضه هایی كه در اثر عدم همفازی ایجاد می شود با معرفی راه حل عملی.

    11-نظریه ی سیستم عصبی ثانویه با تعریف عملکرد کالبد اختری.

    12-نظریه ی جهان های موازی و نظریه ی چند بیگ بنگی و استفاده ی عملی ازآن در تبیین فرآیند هستی درعوالم پسین.

    13-نظریه ی آنتن های مغزی ، عملکرد مغز و فرآیند ارتباطی کالبدهای گوناگون با بدن.

    14-نظریه ی سنسور های ذهنی و فراذهنی و راه های عملی فعال شدن آن.

    15-نظریه ی تفکیک wq و mq از iq تشریح ماهیت هوش ، عقل و حافظه.

    16-نظریه ی تشعشع شعوری و تشریح ابعاد آثار نگاه ، کلام واندیشه بر هستی.

    17-نظریه ی شعور وضد شعور ، محور وجودی و آشکاری آن در برگردان صوتی کلام .

    18-نظریه ی تعادل یونی و الکترونی بدون ابزارهای فیزیکی.

    19-نظریه ی ماهیت طب سوزنی و حجامت و تاثیرات تشعشع اشیاء تیز.

    20-نظریه ی کالبد روح جمعی و تاثیرات مثبت در روح جمعی بشر.

    21-نظریه ی مدیریت کل نگر و تیپ های شخصیتی.

    22-نظریه جهش هویتی و ارتقای شخصیتی .

    23-نظریه میدان شعوری ، انتقال اطلاعات بدون انتقال ماده و تغییر شخصیت آن .

    24-نظریه ی دلایل بازگشت اعتیاد و راه عملی ترک قطعی که درکمپ های گوناگون تجربه شده است .

    25-نظریه ی آسیب شناسی های رفتاری، و روش عملی رفع ناهنجاری های طبقه بندی شده ی خانوادگی و اجتماعی.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  13. #13
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    افسوس بر سراب

    فهیمه سادات حقپناه
    کارشناس الهیات

    باسمهتعالی

    در آغاز ماه مبارک رمضان و به یاد بزرگمرد حق و حقیقت، امام علی (ع) کهپیروی از او، صفای رمضان را به اوج قدر میرساند، وضوی عشق میگیرم و برایورود به حریم نگارش، این درس علوی را مرور میکنم که:

    «لا خیر فی الصمت عن الحکم کما انه لاخیر فی القول بالجهل»

    در آنجا که باید سخن گفت، خاموشی سودی ندارد و آنجا که باید خاموش ماند، سخن گفتن خیری ندارد.

    گهگاه برخی قلمها که به خوبی با صداقت نتراشیده و قامت آنها چندان بهحقطلبی نخراشیده است، در مواجهه با انواع افکاری که جدید به نظر میآیند،همه خوب و بدها را در ستون بدها جای میدهند تا کسی در جستجوی حکمت، بهزحمت در نیفتد!

    هفته گذشته، ویژهنامهای به ضمیمه روزنامه «جام جم» و با عنوان «سراب»منتشر شد که در صدد معرفی فرقههای منحرف نوپدید بر آمده بود؛ تا مباداهموطنی به فریب این فرق، آسودگی از انحراف را به آلودگی از آن بدل کند؛اما ...

    اما صد دریغ که بخشهایی از این معرفی، نه بر بستر موازین اخلاقی دین مبیناسلام، که بر پیکر نازیبای تهمت و افترا استوار شد و در برخی از صفحات،قلم به دست کسانی به حرکت در آمد که ناآگاهی را زمینه نکوهش از نا آگاهینهادند و بیآنکه در هیاهوی هجمههای فرهنگی نامطلوب و نامأنوس به فکررونقبخشی به جاذبه منابع غنی فرهنگ اسلامی و ملی باشند؛ سره را از ناسرهتمیز دهند و به منظور معرفی باطل، راه باطل نپیمایند، غافل از حقیقت آنچهبه سخره گرفتند و سهل انگار در جملاتی که بهکار بردند، مبادی توحیدیحرکتی چون «عرفان کیهانی» را مغفول گذاردند و از این که در میدانی بیحریفبه رزمایش پرداختند، احساس شجاعت و تهور کردند.

    این نوشته، افسوسی است بر این «سراب» و هشداری است برای آن که نپذیریم ونخواهیم که در عرصه مطبوعات، اخلاق جان بسپارد؛ داوری غیر اصولی نگارندگانکمصلاحیت، شأن و منزلت نویسندگان مؤمن و متعهد ایران اسلامی را خدشهدارکند و از همه مهمتر، کوتاهی و کاهلی در ارزیابی منصفانه اندیشههای نو ویا بازآفریده، وحدت ملی را در هم شکند؛ اعتماد به آموزههای اصیل را فروکاهد و راه را بر تعالیم بیگانه بگشاید.

    با نگاهی به تصویر و مطالب مندرج درباره «عرفان کیهانی» که در صفحات 58 و59 مجله مذکور به چاپ رسیده است و با اندکی آشنایی با این عرفان میتواندریافت که این گزارش نقادانه، غیر کارشناسانه و بدون مراجعه به کتب ومصاحبههای بنیانگذار این عرفان صورت یافته، بدون رعایت کمترین حقوق وی،منجر به ترسیم نقشی بسیار ناشایست از این انسان مخلص و متقی شده، درانتخاب عنوان، طرح پرسشها، نقل قول از فرد یا افراد مورد مصاحبه و اظهارنظرهای مغالطهآمیز، بار سنگینی از جهل نسبت به مطالب ذیل و سوء استفادهاز برخی واژگان و اکاذیب جنجالبرانگیز را به خود اختصاص داده است.

    توضیح و روشنگری اجمالی مربوط به مطالب مذکور، به ترتیب درج در متن، بدین قرار است:

    1- به نحو رایج، عنوان فرقه، به هریک از گروههایی اطلاق میشود که براساس جهانبینی مشخصی (که اغلب، آنها را از انشعابات مشابه در یک مکتبمجزا میکند)، اعضای خود را به تعهدات و الزامات رفتاری خاصی مقید میکند.بر اساس چنین تعریفی، آشنایی با نظرات یک مدرس و حتی آزمودن و تجربه آنچهبه آن دعوت میکند، در شرایطی که اختیار فرد به هیچ اجبار و الزامی مخدوشنمیشود، اطلاق عضویت در یک فرقه را بر نمیتابد. (البته با استفادهمعنایی خاص از این واژه که به بطلان عقاید متفرق از یک اصل اعتقادی اصیلتأکید دارد، میتوان با ترفندهایی هر گروه فکری را با این وصله بدنام کرد.)

    2- تفاوت فاحشی میان مفهوم دو ترکیب اضافی «حلقه عرفان» و «عرفان حلقه»وجود دارد. ترکیب اول، ساخته و پرداخته ذهن نگارنده و ترکیب دوم، نشانی ازاتکای عرفان مورد بررسی، به حلقههای اتصال بنده با خداوند است.

    3- شعور کیهانی، عرفان نیست.

    4- امکان درمان دیگران، نه به منزله عضویت در گروهی خاص، بلکه حاکی از آشنایی با آن روش درمانی است.

    5- «فرادرمانی» ناشی از ارتباط با خدا بوده، وابسته به تفکر نسبت بهتغییرات جسمانی نیست و راندمان تأثیر آن، با بررسی گزارشات علمی موجود(مندرج در دو ویژهنامه طب کلنگر) و به پایان رسیدن طرحهایی تحقیقاتی کهبا مجوز وزارت بهداشت و درمان در حال انجام است، قابل ارزیابی خواهد بود.

    6- تشابه گزارههای موجود در نظامهای عرفانی، حاکی از وحدت حقیقت وتطابق آنها با آموزههای ادیان، ناشی از اصالت آنهابوده، در هیچ فرایندمنطقی نمیتوان به استناد اشتراکات، الگوبرداری یکی از دیگری را نتیجهگرفت و به استناد گستردگی و تنوع مباحث موجود، التقاطی بودن آنها را بهاثبات رسانید.

    7- به گواه تاریخ، وصول به هیچیک از مراتب حقیقت و دعوت به هیچیک ازمنازل معرفت، وابسته به خصوصیاتی چون سن و تحصیلات نیست و آموزههای قرآنکریم بر این گواهی صحه مینهد.

    8- نظریه در خور توجه «شعور و ضد شعور» یکی از مباحث عرفان کیهانی (عرفانحلقه) است که وجه تسمیه آن به هیچ وجه نسبتی با «نگرش در مفاهیم» نداشته،به رغم برداشتهای دور از واقع و خیالبافیهای ارائه شده، عامل تفکیکانسانها از سایر موجودات، مسبب ایجاد مفاهیم و یا گویای ضدیت شعور (شعورظاهری) و ضد شعور (شعور باطنی) نیست.

    9- در تفکر عرفان کیهانی، جهان هستی منحصر در ماده و انرژی نبوده، وامدارسنخ دیگری از وجود است که مجرد از ماده و انرژی بوده، در یکی از مراتبنظام علّی، منشأ آن دو محسوب میشود و «آگاهی» نام مییابد. بر این اساس،در این تفکر، جهان هستی، از ماده، انرژی و آگاهی تشکیل شده است.

    10- در آموزههای عرفان کیهانی، «تضاد» عامل کثرت خوانده شده، تعالیانسان در گرو رفع آن و به تناسب حرکت از کثرت به وحدت معرفی میشود.

    11- هیچگونه انطباق مفهومی و مصداقی میان «انرژی»، «حلقه» و «شعورکیهانی» وجود ندارد و «روحالقدس» به عنوان ملک و کارگزار الهی وظایفی بهعهده دارد که نقش آن در نسبت با سایر پدیدهها را تنوع میبخشد.

    12- بر اساس تئوری شعور و ضد شعور، اشعار به عنوان شواهدی که ارزیابیشعور باطنی کلام را میسر میکنند، کاربرد یافته، هیچگونه نقشی درفرادرمانگری ندارند.

    13- قضاوت ناشیانه درباره اشعار سروده شده توسط بنیانگذار عرفان کیهانی،ناشی از عدم تفکیک میان آنها و اشعاری است که از متن برخی موسیقیهایباکلام برگزیده شده است (تا در ارزیابی اثرات فراذهنی آنها و تبیین مضراتموسیقی غنایی راهگشا باشد). اغلب اشعار گروه دوم از حداقل محتوا برخورداربوده، در پس زمینه خود، عهدهدار القائات شیطانپرستی هستند. این شناسایی،گامی مؤثر در خنثی سازی ترفندهای شیطانی است که به زودی گسترش قابل توجهیمییابد.

    14- در معرفی عرفان کیهانی، هیچگونه رویکردی از قبیل مشاوره (جلساتگفتگو با کسانی که از خلأ معنوی رنج میبرند) و تبلیغ اینترنتی وجودنداشته، تنها فضای مجازی مورد استفاده برای حداقل اطلاعرسانی ساده وعلنی، یک وبلاگ است که مسؤولیت تبلیغات و ضد تبلیغات سایتها و وبلاگهایدیگر را نمیپذیرد.

    15- تا کنون، ترویج عرفان کیهانی به نحو خودجوش صورت پذیرفته است وهیچگونه طرح و برنامهای برای این منظور تنظیم نشده است؛ اما حتی در صورتبرنامهریزی نیز تأیید و ابراز همسویی با فرقههای موجود نمیتوانست درنشر آنچه تنها با لطف خدا شکل و معنا مییابد و وامدار تأیید صاحبان فرق وجایگیری در قالب اندیشة آنها نیست، نقش داشته باشد.

    16- توسل به افترای ارتباط با فرق، چنان بیپایه و غیر مستند است که سعیشده است با پنهانی خواندن ماهیت این فرقهها و سخت دانستن دسترسی به اعضایآنها، از تحقیق درباره صدق و راستی این ادعا جلوگیری به عمل آید؛ غافل ازاین که انتخاب این مفر، دال بر ناصوابی مدعاست.

    17- با مراجعه به بند 1، داستانپردازی درباره وجود سران فرقه و حضورآنها در جلسات خصوصی از اعتبار ساقط میشود؛ اما با دانستن تعداد واقعیکسانی که پس از آشنایی با عرفان کیهانی، در حال حاضر آن را تدریس میکنند،فضایی برای گردهمایی این ادارهکنندگان کلاسها (که به غلط سران فرقهنامیده شدهاند) لازم خواهد داشت که حتی اگر بتواند وجود خارجی داشتهباشد، محلی برای عمومیترین جلسات خصوصی در طول تاریخ خواهد بود.

    18- اگر نتوان تمایزی بین مراجعهکنندگان به مطالب یک وبلاگ و اعضای یکفرقه قائل شد، به حتم دریافتن دلیل مراجعه به وبلاگ نیز نامعلوم خواهدبود؛ درست همانطور که نمیتوان منظور از سرشماری آن وبلاگ از محققانی کهبه شناسایی و تجربه ارتباط با خدا مبادرت کردهاند را دانست و به همیندلیل، میتوان حتی مراجعات روزانه به هر سایت و وبلاگی را پیچیده ورمزآلود جلوه داد!

    19- اگر منظور از «درمان کیهانی»، «فرادرمانی» است، فراگیری آن در یک دوره (نه ده دوره) امکانپذیر است.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    ادامه دارد ....

  14. #14
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    20- آنچه پیش از نسبت دادن یک تفکر به مکاتب مختلف الزامی است، اشراف برابعاد این تفکر و عقاید و تعالیم آن مکاتب است و اگر هریک از این دو حاصلنباشد، فرو افتادن در آش شلهقلمکار توهمات، گریز ناپذیر است.

    21- مباحث توحیدی (که البته با شرحی نادرست،از آن با عنوان وحدت وجود نامبرده شده است) و مطالب ناظر بر قوس نزول و صعود (که از آن با عنوان حلقهجهان یاد شده است) اختصاص به تصوف ندارد و در عرفانهای توحیدی گوناگونیبه آن اذعان شده است. (به بند 6 مراجعه شود.)

    22- دیدگاه خدامحور حاکم بر عرفان کیهانی، استفاده از هرگونه تکنیکی اعماز روشهای ذن، یوگا و ... و اتکا به بررسی هالهها و چاکراها را که نوعیخودمحوری محسوب میشود، مخالف با هدف تسلیم و توکل دانسته، از آن پرهیزمیدهد. لذا تلاش در جهت انتساب این عرفان به آیینهای هند و چین، ناشی ازجهالت و بیاطلاعی است.

    23- ابطال طلسم از راه پناه جستن به خدا، بیش از آن که شباهتی به پیرویاز آیینهای خاور دور داشته باشد، اجرای اوامر و احکام قرآن کریم است وهرگونه نکوهش آن، جسارت و اهانت به این کتاب آسمانی به شمار میرود.

    24- بر اساس ابتداییترین آموزههای عرفان کیهانی، انجام هر یک ازفعالیتهای مربوط به فراروانشناسی از قبیل تلپاتی، غیبگویی، اعمال ارادهبر دیگران، هیپنوتیزم، پرواز روح و ... به منزله خروج از موازین این عرفاناست.

    25- خلط عجیب «فرادرمانی» و «انرژی درمانی» و مسائل جانبی هریک بایکدیگر، در حالی که خود نویسنده، به تفکیک بنیادی آنها اذعان دارد، بازارمکارهای است که به هیچ ترتیب معقولی نمیتوان در آن، کالایی چون نشأتفرادرمانی از انرژیدرمانی را خریداری کرد.

    26- یکی از قوانین لازمالاجرا در «فرادرمانی»، توجه به نظر پزشک و ادامه درمان پزشکی در طول مدت درمان به این روش است.

    27- عرفان سرخپوستی از تعالیم دون خوان و کارلوس کاستاندا به دست میآیدو نسبت دادن عرفان کیهانی به آن، از طریق ادعای سوابق طرفداری ازاندیشههای پائولو کوئیلو دو اشکال اساسی دارد:

    الف) کوئیلو آمیزهای از نمادهای ادیان اسلام، مسیحیت و یهودیت را باسنتهای معنوی بودیسم و نمادهای رایج در بین اقوام گوناگون گرد آورده استتا بتواند در میان مردم جهان نفوذ کند؛ اما نمیتوان تعالیم او را «عرفانسرخپوستی» نامید.

    ب) صرفنظر از قضاوت و داوری درباره کوئیلو و آثارش، بازگشت از دیدگاههایوی به جهانبینی دیگر، ابقا بر نظرات وی را منتفی کرده، به فرض پیشینهطرفداری از وی، از سوی کسی یا کسانی که به عرفان کیهانی روی آوردهاند،نمیتوان نسبتی میان آن دو برقرار کرد.

    28- عرفان کیهانی، با رمزگشایی از فلسفه برخی عبادات، در جهت تقویتباورهای دینی گام بر میدارد و علاوه بر این، یکی از دورههای آموزشی آن،بهطور خاص این هدف را دنبال میکند.

    29- در عرفان کیهانی، هیچگونه ترتیب و حالتی مورد تعلیم قرار نمیگیرد تا بتوان آن را بدعت و مناسک دینی خاص این عرفان نامید.

    30- مباحث معرفتشناختی عرفان کیهانی فارغ از مضامین آموزههای ظاهریشرایع بوده، در انطباق با بطن مشترک ادیان آسمانی است و از این رو،نمیتوان نقش تبلیغی آن درباره مسیحیت را پذیرفت؛ اما میتوان نقاط قوت آنرا در کشف کمالات عرفانی اسلام یافت. (استراتژی حرکت در عرفان کیهانی براساس «بسمالله الرحمن الرحیم» تعریف میشود.)

    31- در دیدگاه عرفان کیهانی، ازدواج، نمونه کوچکی از تجربه حرکت بینشی ازکثرت به وحدت است. در این عرفان، تحکیم بنیان خانواده به حکم محبت عرفانیتضمین میشود و زنهار دادن از خودشیفتگی و افروختن نور عشق الهی، مطالباتفرومایه را پشت سر میگذارد. (اما نسخه مشخصی برای چگونگی انتخاب همسر یاشناسایی ویژگیهای همسر ایدهآل ارائه نمیشود.)

    32- نشر اباطیلی چون بیاهمیت جلوه دادن جان انسانها درباره نگرشی کهخدمت به دیگران و سلامتبخشی به آنها را سرلوحه محبت به همنوعان ومصداقی از انجام رسالت بندگی میداند، تنها میتواند با سادهاندیشی نسبتبه گزارشات کذبی که نمونهای از آن ذکر شده است، محقق گردد.

    33- جمع ارقام شهریههایی که هریک از آموزگاران عرفان کیهانی بهطورجداگانه دریافت میکنند، دلیلی بر اختصاص این مبالغ به فرد خاصی نیست کهکلانی آن، نتیجه خاصی در بر داشته باشد و این نوع جوسازی، تنها ذکاوت وزیرکی منتقد را مورد تردید قرار میدهد.

    34- سالهای متمادی است که مبلغ شهریه سقف ثابتی داشته، هیچکس جز نویسنده، مدعی نسبت آن با میزان بهرهمندی از طریق عرفان نیست.

    به رغم اظهارات موجود در صفحة 79 :

    35- در عرفان کیهانی (عرفان حلقه) توضیحات مفصلی درباره بهشت و جهنم وجوددارد و رهتوشه کمالی هر انسان در چگونگی وضعیت او در بهشت و جهنم، نقشتعیینکننده دارد.

    36- تأکید بر رابطه جزء و کل، بهمنزله تقیید خداوند نیست و تنها چیستی وچگونگی ارتباط انسان با مرتبهای مادون ذات احدی (که حقیقت مطلق بهشمارمیرود) را توصیف میکند. (این مطلب در بستر عرفان اسلامی قابل شرح است.)

    37- قدمت عرفان کیهانی بسیار بیش از 15 سال بوده، نسخه مشابهی در کشورهای دیگر ندارد که بتوان آن را وارداتی نامید.

    38- به نظر میرسد که اظهارات مبنی بر "برنامهریزی صهیونیزم و غرب"،مربوط به عرفانهای دیگرِ مورد بررسی می باشد. در غیر این صورت، با تأکیدبر این که نگرش عرفان کیهانی هیچگونه سنخیتی با گرایشات منحط سیاسی وفرهنگی حکومتهای استعماری (که کوس رسوایی آنها در جهان نواخته شده است)ندارد، در مواجهه با این اتهام، تنها به این فرمایش امیر مؤمنان، علی (ع)تکیه میشود که «الکاذب علی شرف مهواة و مهانة»: دروغگو بر لب پرتگاه هلاکو خواری است.

    «والسلام»
    ٠١/٠۶/١٣٨٨

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  15. #15
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    عرفان حلقه ، نگرشی نوین به آموزه های هزار ساله عرفان ایران اسلامی برپایه اعتقادات مذهبی مبتنی بر دریافتهای اشراقی است . بیان فراگیر وامروزی این نگرش ، ارتباط به فراموشی سپرده شده نسل امروزی را با متون ومعارف انباشته شده در کتب عرفان ایران اسلامی به جریان می اندازد . درعرصه ای که نسخه های قابل فهم فراوانی از عرفانهای وارداتی در دسترس هرجوان و نوجوانی است ، تنها راه آشنایی جامعه با عرفان ناب اسلامی ایرانی ،متون غامض و کتب مربوط به چندین سال پیش است که حتی دانشجویان و تحصیلکردگان رشته های مرتبط نیز نمی توانند از آنها بهره عملی شایسته را ببرند. در دورانی که چین وهند و امریکا و اروپا و کشورهای امریکای جنوبی وافریقا و حتی کشورهای کمونیستی در صدد صدور عرفان خودساخته و بعضاً غیرمبتنی بر آموزه های کتب مقدس و غیر مرتبط با وحی به جهان هستند ، عرصهانتشارات و رسانه های ما که خالی از حتی یک نسخه کتاب قابل درک و فهم ازعرفان ایران اسلامی است ، به علت وجود این خلاء ، پذیرای این جریان سیلآسای عرفان های شناخته شده و ناشناخته است . امروزه چون بشر با اتکاء بهدستاوردهای صرفاً علمی و غیر متکی به جریانات الهی نتوانسته مشکلاتش را حلکند ، به عرفان روی آورده و عرفان در جوامع گوناگون یک هویت ملی و نشانفرهنگی شاخص به شمار می رود و هر ملتی برای بیان غنای فرهنگی خود ، به جایتکیه بر دیگر نهادهای کهن فرهنگی ، بیش از همه به عرفان و خصوصاً شاخصهدرمانی آن توجه می نمایند . شیوع عرفان و روش درمانی هند و چین از واضحترین نمونه هاست . پرسش این است که آیا این نوع عرفان ها منطبق بر مذهب ودین ما و مطابق با فرهنگ و هویت ایران اسلامی ، هستند ؟ و یا اصولاًقابلیت و قدرت آنرا دارند که به عنوان یک جهان بینی فراگیر در سطح جهانمطرح شوند ؟

    عرفان حلقه متکی بر اشراق و منطبق بر آیات و روایات اسلامی و مشترکاتآن با دیگر کتب مقدس است . بر مبنای این نوع شناخت از هستی ، رحمانیت عامالهی از حلقه های بیشماری تشکیل شده است که قرار گرفتن در هر حلقه ثمراتویژه ای برای درک کمال و سیر و سلوک دارد .

    قرار گرفتن در حلقه ، هم به معنی جریان پیدا کردن هوشمندی جاری درهستی در وجود انسان است و هم به معنی محفظه ای مصون کننده از حمله اشراربه وجود آدمی است . بدیهی است هر کس یک گام به سوی خدا بردارد ،لشکر شیطاناز او غافل نخواهند بود و هجوم لشکر شیطان غیر از انصراف ، انحراف را نیزدر آستین دارد . هر کس بدون حفاظ لازم برای هر مرحله از سلوک گامی به سمتخدا پیش می گذارد ، بدون شک مورد هجوم سخت لشکر شیطان واقع می شود . اینوعده الهی است که هیچ عمل صالحی از بنده ای پذیرفته نمی شود جز آن که متقیباشد . در این دیدگاه ، شیطان از مفهوم انتزاعی و دور از ذهنش خارج شود ونمودهای عملی آن به صورت قابل لمس معرفی می شود و تقوا همان حفاظ ویژهالهی است که ما را از حمله لشکر شیطان مصون می دارد و بدون آن حرکت به سویخیر ، جز شر به بار نمی آورد و ...... (و لا یزید الضالمین الا خساراً ) .قران که هدایت است ، برای غیر اهل تقوی ضلالت است ........(هدی للمتقین).بدین ترتیب تقوا ، کمال ، صلح ...... و خیلی ار الفاظ دیگر که هر یک حاملحقیقتی عمیق بوده اند و به دلایلی در طول تاریخ از حقیقتشان دور مانده واحتیاج به رمز گشایی دارند به شکلی همه فهم و قابل دسترس معنا میابند .

    نخستین گام در سیر و سلوک معرفتی ، برون شدن از خویشتن خویش است وابتدایی ترین نشانه برای این حصول ، مهم بودن مشکلات دیگران برای انساناست . اگر مصائب و بیماری و درد هر کس برای دیگری مهم بود و وقت و انرژیخود را مصروف حل مشکلات او کرد ، می توان امید داشت که در مسیر صحیح گامبرمی دارد . همان صلح با مردم که در عرفان سنتی در مرحله ای پس از صلح باخود ، خدا و جهان مطرح می شود ، در این شاخه عرفانی مقدم بر همه قرار میگیرد . بر اساس همین قاعده ، نخستین گام از مراحل عرفان حلقه ، فرادرمانیاست . فرادرمانی یا "ذکر در مانی از نوع ذکر قلبی" و یا "شعور درمانیبوسیله شعور الهی" یک فرآیند علمی و قابل تجربه است که بر پایه شناخت ازطریق حلقه های اتصال میسر می گردد.

    در این شاخه درمانی که از انواع طب مکمل و از نوع درمان جسم و روانبوسیله ذهن محسوب می شود ، بیمار توسط فرادرمانگر در حلقه ای قرار می گیردتا شعور الهی در وجودش جریان یابد و شعورهای معیوب وجودش را اصلاح نماید .از طرفی فرادرمانگر نیز ، باید در یک حلقه محافظ باشد تا شعور معیوب بیماردر او اثر نکند .

    عرفان حلقه و فرادرمانی ، بر پایه مکتب عرفان ایران اسلامی ، حرف هایفراوان جدیدی برای نسل امروز بشری داند که حتی اشاره جزئی به انبوه اینمفاهیم و معارف از از مجال این مقال خارج است . تنها به یک جمله بسنده میشود ، که شناختی که این شاخه عرفانی ارائه می دهد از ضروریات شرایط کنونیاست ، که با توجه به استنادات تاریخی عصر مقابله رودرروی "جنود الله" و"جنود شیطان" است . شرایطی که در آن هجوم های شیطانی رنگ و بویی تازهیافته اند و اغلب مورد غفلت مردم و حتی رهبران جوامع می باشد . لذا ابتدامی باید خطر پیش رو ، ترسیم شده و شواهد ان ارائه گردد تا پس از آن جایگاهمکتب عرفان حلقه و شاخه فرادرمانی هویدا گردد .

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  16. #16
    کاربرسایت iranp301 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۹-۰۱-۲۷
    نوشته ها
    25
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    Re: آشنایی با عرفان کیهانی

    فرادرمانی


    فرادرمانی یکی از شاخه های طب مکمل و زیر گروه درمان بیماری های جسمیازطریق ذهن به شمار می رود که بر پایه ی مکتب "عرفان حلقه" استوار است .

    عرفان حلقه مبتنی بر اتصال به هوشمندی حاکم بر هستی است . این هوشمندی کهدر این مکتب ، شبکه شعور کیهانی نامیده می شود همراه با فرادرمانگر وفرادرمانگیر ، حلقه را تشکیل می دهد .

    هوشمندی منشاء آگاهی کل هستی است که جهان هستی با بهره مندی از آن خلق شدهاست. به عبارتی جهان تشکیل شده است : ماده ، انرژی و آگاهی .

    یکی از حلقه های تعریف شده در عرفان حلقه ، حلقه فرادرمانیاست که در آن ، فرادرمانگر از بیمار می خواهد در سکوت و آرامش ، بدونتلقین ، تمرکز یا تخیل ، در حالت تسلیم وبی طرفانه ، نظاره گر وجود خودباشد . این حالت اتصال نامیده می شود . هر آنچه که بیمار در این حالتاحساس می کند ، اسکن شبکه شعور کیهانی نامیده میشود.

    کسی که با پیش داوری منفی در تجربه اتصال وارد شود ، در حلقه قرار نگرفته و چیزی احساس نکرده ، درمان نیز نخواهد شد .

    اما کسی که بدون پیش داوری در حلقه قرار می گیرد و اسکن را حس نمی کند ،ممکن است دچار افسردگی یا تشتت ذهنی باشد . در این گونه موارد ، جریاندرمان برقرار خواهد بود .

    از آنجا که هر جزئی از هستی تحت سیطره ی هوشمندی کل هستی ، دارای یک شعورمختص خود است ، اجزای وجود انسان نیز هر یک از شعور ویژه ای برخوردارند .در فرادرمانی با اتصال و جریان یافتن شعور کیهانی در وجود انسان ، هر بخشاز وجود انسان که شعورش معیوب شده باشد تحت درمان قرار می گیرد .

    تعریف بیماری در فرادرمانی ، معیوب شدن شعوربخشی از وجود انسان است . بنابراین فرادرمانی همان شعور درمانی با نگاه"فراکل نگر" به انسان و بهبود نا به سامانی و اختلال در هر یک از بی نهایتاجزای وجودی انسان است .

    در نگاه فراکل نگری ،انسان شامل کالبد فیزیکی ، کالبد اختری ، کالبد روانی،کالبد ذهنی، مبدل های انرژی مختلف ( چاکراها ) ، کانال های محدود و مسدودانرژی ( مطرح در طب سوزنی ) ، حوزه های مختلف انرژی از جمله حوزه انرژیپولاریتی بدن ، حوزه های بیوپلاسما ، شعور سلولی ، فرکانس مولکولی و دیگراجزای شناخته شده و ناشناخته می باشد .

    در فرادرمانی ، درمان به وسیله شعور کیهانی انجام می شود و فرایند درمانبه هیچ یک از توانمندی ها و ویژگی های فرادرمانگر و بیمار ، بستگی ندارد.

    همچنین فرایند درمان وابسته به هیچ ابزار ، دارو و یا تابع شرایط زمانی ومکانی نیست . بنابراین استفاده از انرژی کف دست که در انرژی درمانی رواجدارد ، هیچ گونه ارتباطی با فرادرمانی ندارد .

    فرادرمانگر حق پرسش از نوع بیماری یا دخالت در روند درمان به وسیله طبرایج را ندارد و همواره اولویت با درمان با طب رایج است .فرادرمانی هیچگونه آثار جنبی برای فرادرمانگر ندارد و تنها عامل مؤثر در بهبود درمان ،اشتیاق است .

    مکتب عرفان حلقه و شیوه ی فرادرمانی ، توسط استاد محمد علی طاهری بنیان نهاده شده و سابقه آن به سال ١٣٥١ باز می گردد .

    تاکنون هزاران فرادرمانگر و ده ها استاد فرادرمانی (که توانایی تربیتفرادرمانگر دارند) زیر نظر ایشان تربیت شده و به فعالیت مشغول اند .

    توانایی فرادرمانگر شدن بدون تلاش شخصی و در پی امضای یک سوگند نامه برایافراد اتفاق می افتد . در حال حاضر انواع بیماری های صعب العلاج و حتیناشناخته با این روش بهبود می یابد و دهها هزار بیمار در سراسر جهان سلامتخود را بازمی یابند و اغلب به گروه فرادرمانگران می پیوندند . بخش قابلتوجهی از فرادرمانگران را پزشکان متخصص ، پزشکان عمومی و پرستاران تشکیلمی دهند .

    از جمله بیماری هایی که با فرادرمانی درمان شده است عبارتند از : آلزایمر ، MS ، انواع سرطان ، دیابت ، میگرن و حتی آرتروز .

    در کنار فرادرمانی ، درمان های دیگری نیز برای بیماری های گروه روان پزشکیوجود دارد که روزانه صدها بیمار از این روش برای بازیابی سلامت خود بهرهمی برند .

    برخی از بیماری های درمان شده در این گروه عبارتند از : اضطراب ، افسردگی، اسکیزوفرنی ، توهم ، چند شخصیتی ، وسواس ، فوبیا ، صرع ، دردهایناشناخته و رفتارهای غیر عادی و توهم .

    طبق آمار ، هفتاد درصد کسانی که اتصال فرادرمانی را با اشتیاق پی گیریکرده اند ، درمان شده اند . بخش قابل توجهی از بیماران گروه روان پزشکینیز با درمان های کمکی بهبود می یابند .

    همچنین در مواردی بیماران فرو رفته به اغما ، به زندگی عادی بازگشته اند وحتی بیمارانی که علائم حیاطی اشان قطع شده ، سلامتی و حیات خود رابازیافته اند .

    از آنجا که فرادرمانی هیچ گونه مزاحمتی برای درمان به وسیله ی طب رایجایجاد نمی کند ، در موارد متعددی آثار داروها به نحو چشم گیری افزایشیافته و دوران نقاهت و بازیابی سلامت بسیار کاهش یافته است .

    در تمام مواردی که فرادرمانگران ، بیماران را در اتصال قرار می دهند ، خودنیز تحت تأثیر شبکه شعور کیهانی در حال درمان هستند . بنابراین درمان شدنو درمانگری در این روش به هم آمیخته است . همچنین به دلیل آنکه اتصال ،تنها اقدامی است که بیمار برای بازیابی سلامت خود در این روش انجام می دهدو اتصال با هیچ یک از انواع روش های درمانی طب رایج منافاتی ندارد ،فرادرمانی به کمک طب رایج آمده و پزشکان می توانند در کنار روش درمانی خودبا بهره گیری از این روش ، بازده فعالیت درمانی خود را به میزان قابلتوجهی افزایش دهند .

    در عرفان حلقه ، روش درمانی به فرادرمانی و درمان کمکی برای بیماریهای گروه روان پزشکی محدود نمی شد . از جمله حلقه های اتصال در این عرفان، حلقه همفازی برای رفع تضاد با خود و عالم هستی و مبدأ هستی است . ازکوچکترین ثمرات این اتصال ، همفاز شدن عضو پیوندی و بدن گیرنده ی عضو درعمل های جراحی پیوند عضو است که احتمال پس زدن عضو پیوندی را بسیار کاهشمی دهد .

    همچنین اتصال های دیگری وجود دارد که پتانسیل منفی ناشی از رفتارهایدوگانه ، خودخوری ، تشتت ذهنی ، ضعف انسان در مقابل فشارهای روانی درونی وبیرونی ، تیک های شخصیتی نظیر حسادت ، غرور ، بخل ، خودشیفتگی ، حرص ، طمعو یأس که زمینه ی ایجاد بسیاری از بیماری ها و ناشی از عدم شناخت جهانهستی و قوانین آن است را از وجود انسان می زداید.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عکس هایی از خانه های زیبا و رویایی
    توسط HRG در انجمن گالری عکس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه ۱۸ شهریور ۸۹, ۱۵:۵۴
  2. عکسهایی بسیار زیبا از نمایشگاه صنایع هوایی سنگاپور
    توسط HRG در انجمن بخش هواپیما و صنایع هوایی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه ۱۶ بهمن ۸۸, ۱۹:۵۰
  3. پاسخ هایی به چرایی ناتوانی رژیم صهیونیستی در تعرض به ایران
    توسط hamid192 در انجمن بایگانی اخبار سیاسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه ۰۶ آبان ۸۸, ۰۰:۴۰
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه ۲۵ بهمن ۸۷, ۱۶:۰۰
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه ۱۳ آبان ۸۶, ۱۵:۲۷

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •