صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 16 , از مجموع 64

موضوع: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

  1. #1
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    به گزارش «شیعه نیوز» اقای سید عبدالله حسینی از مرکز اسلامی ژوهانسبورگطی مقاله ای با استناد به تفسیر ریاضی از سوره مبارکه اسراء و کهف اینچنین نوشته است:

    پیش بینی قرآنی یا تصادف عددی؟
    تفسیر ریاضی سوره مبارکه اسراء وکهف

    بجای مقدمه

    تاکنون برقرآن کریم تفسیر های متعددی نگاشته شده است. برخی قرآن را از منظرقرآن و دیگری از منظر حدیث بررسی کرده اند. برخی نیز همانند علامهطباطبائی قدس سره الشریف از هر دو منظر به تفسیرآیات الهی پرداخته اند.
    مفسرینمعاصر سعی کرده اند علاوه بر جهات فوق عقل و علم را در تفسیر قرآنبکارگیرند. در میان تفاسیر موجود قرآن کریم جای تفسیر ریاضی قرآن خالیست.
    سالهاستکه این مهم ذهن مرا بخود مشغول کرده بود. یاد داشت های متفرقه ای در اینرابطه فراهم شده بود که حجم آن به من این جرأت را میداد که برای پر کردنجای خالی این تفسیر قدم نخست را بردارم.

    اینک الحمد لله اوقاتم به تحقیق در این مورد معمور است، و انشالله بزودی جلد اول آن در اختیار محققان قرار خواهد گرفت.

    این مقاله تنها به بررسی دو سوره از قرآن کریم از منظر ریاضی پرداخته است. دو سوره اسراء و کهف.

    دوروزپس از پیروزی حزب الله لبنان بر اسرائیل پس از حمله گسترده اسرائیل بهکشور لبنان و جنگ 33 روزه ، در قالب هیأتی از مسلمانان آفریقای جنوبی برایکمک رسانی وارد بیروت شدم.
    اعضای بخش روابط بین الملل حزب الله مارا برای بازدید از خرابیها به دورترین نقاط جنوب لبنان بردند.

    هنگامنماز ظهر در مسجدی که در آخرین روستاهای جنوب لبنان ودر چند قدمی سرزمیناشغال شده فلسطین بنا شده بود، چشمم به کتابی روشن شد که رهاورد این سفرمعنوی بود.
    عنوان کتاب این بود ( زوال اسرائیل در سال 2022)

    کتابتوسط دانشمندی بنام الزبیدی تألیف شده بود. اما الزبیدی در این کتاب ازدانشمند دیگری نام برده بود بنام بسام نهاد جرار که از مبارزان فلسطینیاست و سالها در زندانهای رژیم صهیونستی بسر برده است.

    پس ازجستجوهای فراوان به اصل تحقیقات ایشان دست یافتم وآنرا بسیار محققانه وقانع کننده یافتم. تحقیقات ایشان دستمایه خوبی بود برای تفسیر ریاضی سورهمبارکه اسراء و کهف که خداوند توفیق داد و فصلهای زیادی بر اصل تحقیقاتایشان افزوده شد.
    بعد ها به دفتر دیگری از برادر دانشمند دیگری بنامماجد المهدی از عراق دست یافتم که به کشف بزرگی در مورد ارتباط سوره کهفبا ظهور حضرت مهدی علیه السلام رسیده بود.
    این دو دانشمند بدور ازهمدیگر تحقیقات جداگانه ای در مورد این دو سوره جداگانه کرده بوند اماعجیب آن بود که هر دو ندانسته به یک نتیجه رسیده بودند.
    قطعا اگر آقایبسام نهاد جرار که دانشمند یست سنی مذهب، از تحقیقات آقای ماجد المهدیاطلاع می یافت آنرا به عنوان حلقه گمشده کشف بزرگ خودش میدانست و ازآناستقبال میکرد.
    از سویی مرا از والد معظم اندوخته هایی است، ارزشمند، که بخش بزرگی ازاین تفسیر را شکل میدهد.
    اینبود که فرصت را غنیمت شمردم و با استفاده از دستمایه تحقیقات آقایان جرارو ماجد المهدی و راهنمایی های ابوی تفسیر این دو سوره مبارکه را فراهمآوردم. امیدوارم مقبول مولای کائنات حصزت صاحب العصر والزمان قرار گیرد.
    این مقاله بخشی از تفسیر ریاضی قرآن است که تنها به بررسی سوره مبارکه اسراء و کهف پرداخته است.
    قرآنمعجزه ابدی وخالده خداوند است. مهمترین جنبه اعجازی قرآن پیشگوئی های آناست. اخبار قرآن کریم از غیبیات ، شگفت آور ترین بعد کتاب کریم الهی است.
    آورنده قرآن فرمود. فیه خبرکم وخبرماقبلکم و خبر مابعدکم
    برخیاز خبرهای غیبی قرآن مربوط به قبل از اسلام است که قرآن به جرئیات آنپرداخته است. برخی نیز مربوط به بعد از ظهور اسلام است که حوادثی را پیشبینی کرده است. برخی از آن حوادث در زمان تعیین شده اتفاق افتاده و برخینیز انشاالله در آینده نزدیک در زمان تعیین شده اتفاق خواهد افتاد.
    قرآنبه یک پازل تصویری میماند. هر تکه ازین پازل تنها در همان جایگاه مخصوصقابل استفاده است. تکه های این پازل تصویری نه قابل جایگزینی هستند و نهقابل جابجایی. اگر یک تکه ازین تصویر را بردارند جای خالی آن آشکار خواهدماند و هیچ تکه دیگری در آن جای خالی قالب نخواهد شد.
    قرآن در موردمسائل بسیار پیش افتاده و جزئی صامت نیست. از القای سلام و خواب و خوراککه جزئی ترین مسائل اند تا جنگ وجهاد وحکومت که مسائل مهم اجتماعی میباشنددر قرآن مذکور آمده است.
    چگونه میشود که قرآن در مسائل بسیار کوچک ناطق باشد و نسبت به مسائل بسیار حیاتی و سرنوشت ساز و بزرگ صامت و ساکت.
    مسائلیچون امامت و رهبری جهان اسلام بعد از رحلت پیامبر، برقراری حکومت جهانیواحد و بالاخره ظهور و سقوط دولت غاصب صهیونیستی در سرزمین مقدس فلسطین کهمهد پیامبران الهی بوده است، چگونه میتواند از چشم قرآن پوشیده بماند.
    این بخش از کتاب به این سه موضوع بسیار استراتیژیک و سر نوشت سار از نظر قرآن میپردازد.
    در قرآن کریم بصورت بسیار اسرار آمیزی سه سوره بصورت متوالی در کنارهم قرار گرفته اند. اسرا، کهف و مریم.
    با مطالعه سطحی این سه سوره مبارکه در می یابیم که این آیات شریف حاوی اسرار عجیبی است.
    حکایتفساد دو گانه بنی اسرائیل و اضمحلال دوگانه آن، در سوره اسراء، بشارت ازلبث (استقرار) ابدی مومنین در زمین، قصه اصحاب کهف و اقامت 309 ساله آناندر غار کهف، ماجراهای میان حضرت موسی و جناب خضر ، داستان ذی القرنین وحکومت او بر سراسر گیتی در سوره کهف، وبالاخره مسائل مربوط به حضرت مریم وعیسی علیه السلام در سوره مبارکه مریم گفته آمده است.
    ازچیدمان اینحوادث در کنار هم هر خواننده خردمندی به این نتیجه میرسد که خداوند درقالب این داستانهای گوناگون در پی پرده برداری از راز بزرگ دیگریست.
    در هر کدام از ین داستانهای گوناگون نقطه مشترکی وجود دارد که بصورت تمثیلی و کنایتا بیان شده که الکنایة ابلغ من التصریح.
    درآغاز از اضمحلال حکومت بنی اسرائیل بد ست بندگان خویش بیاری بأس شدید(نیروی نظامی قوی و مستحکم) میگوید. آنگاه در مورد افساد دیگر آنان ونتیجتا زوال دوباره حکومت شان وعده میدهد. پس ازآن بلافاصله به مومنانیاشاره میکند که با یاری همان بأس شدید بر زمین استقرار ابدی خواهند یافت.چند آیه بعد در قالب قصه اصحاب کهف به امکان عمر طولانی انسان با خواستخداوند و مخفی ماندن انسان از چشم دیگران به مدت خارق العاده و طولانیمیپردازد.
    بلا فاصله به بهانه داستان حضرت خضر و موسی بازهم به امکانعمر بسیار طولانی انسان با قدرت لایزال الهی اشاره میکند. آنگاه به امکانبرتر بودن بنده ای از بندگان خدا از پیامبربزرگی همچون حضرت موسی پرداختهو به علم لدنی او تأکید میورزد.
    در آیات بعدی به حکومت واحد جهانی ذیالقرنین و اجرای عدالت در آن با یاری خداوند میپردازد. تمام این خصوصیاتدر حقیقت خصوصیات حضرت مهدی علیه السلام است که بصورت تمثیلی در داستانهایمختلف بیان شده است.
    مراجعه به تفاسیر مختلف و شأن نزول این آیات نیزبرداشت های فوق را تأئید میکند. اما کسانی که در فهم معانی قرآن به دلایلبیشتری نیاز دارند به این برداشت ها وتفاسیر اعتنای زیادی نمیکنند. ودنبال برهان روشن تری براِی ادعای فوق میگردند.
    اما خداوند بزرگ باقدرت نمائی تمام نه تنها مسئله زوال اسرائیل و ظهور حضرت مهدی علیه السلامرا در قالب تمثیل بیان کرده و برای اصحاب درایت با زبان اشارت سخن راندهاست، که با زبان مدقن ریاضی و با استفاده از ارزشهای عددی و معادلات ریاضیبراین اشارات و برداشت ها چنان صحه گذاشته است که اگر در متن قرآن برآنتصریح میکرد ازین صریح تر و بلیغ تر نمیتوانست باشد.
    یاد آوری این نکتهمهم در آغاز این بحث ضروریست که طرح این موضوع تنها به عنوان برداشت هایمحققانه کاوشگران این کتاب الهی مطرح میشود و نه به عنوان یک موضوع مسلم وخدشه ناپذیر.
    محققان این بعد حیرت انگیز قرآن تنها ادعا میکنند که بهتکه ای از ین چیدمان تصویری دست یافته اند که در جای خالی مربوط به زوالاسرائیل و ظهور حضرت مهدی علیه السلام و استقرار حکومت عدل جهانی آنحضرتخوش مینشیند و تصویر را کامل میکند. اگر بهر دلیلی این پیش بینی ها بهمنصه ظهور نرسد تنها میتواند بدو دلیل باشد. یا محققان در برداشت خویشاشتباه کرده اند و یا در طرح الهی خداوند تغیراتی حاصل شده است که (یمحواو یثبت). در هر دو صورت اشکالی در متن قرآن و الهی بودن آن وارد نخواهدآمد و خللی در ارکان فرقان الهی نخواهد افتاد. والله اعلم
    با این یادآوری مهم بیاری پرودگار علیم مبحث مهم زوال اسرائیل بدست حضرت مهدی علیهالسلام در سال 1401 هجری شمسی مطابق با 1443 هجری قمری و 2022 میلادی و5782 عبری را آغاز میکنیم و از پروردگار بزرگ برای تکمیل آن استعانتمیجوئیم.
    زوال اسرائیل در سال 2022
    قبل آنکه به حادثه زوال اسرائیلبپردازیم لازم است با زبان ریاضی قرآن آشنا شویم . آشنائی با زبان ریاضیقرآن بما کمک میکند که به شاه کلید ی دست پیدا کنیم که توسط آن قفل هایبسته اسرار قرآن باز خواهد شد.
    پیدا کردن این شاه کلید در گرو مداقه درحوادث گذشته است. از انجا که حوادث گذشته اتفاق افتاده اند و دیگر اسرارآمیز نیستند. قرآن نیز سال وقوع و طول مدت آن حوادث را بیان کرده است.
    بهعبارت واضحتر قرآن کریم حاوی معادلات چند مجهوله فراوانیست که برخی ازآنان بعلت آنکه اتفاق افتاده اند دیگر مجهول نیستند و برخی نیز از آنجا کههنوز اتفاق نیافتاده اند هنوز مجهول مانده اند. از آنجا که در تمام اینمعادلات فرمول واحد مشابهی بکار رفته است تنها کافیست راه حل معادلات چندمجهوله حل شده را پیدا کنیم و آنگاه همان فرمول را برای حل معادلات حلنشده دیگر بکار ببریم.

  2. #2
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    کشف کلید اسرار قرآن
    کلید اول
    تا کنون در تمام تفاسیر هر جا سخن از پیشگوئی های قرآن بمیان آمده است بلا فاصله به سوره روم اشاره رفته است.
    براستی سوره روم سوره عجیبی است.
    ناگهان در میان بهت مومنان پیامبر عظیم الشأن اسلام از ماجرائی خبر داد که همزمان با گفتار آنحضرت در آنسوی زمین درحال وقوع بود.
     (30:1) الم
     (30:2) غلبت الروم
     (30:3) في أدنى الأرض
     (30:4) وهم من بعد غلبهم سيغلبون في بضع سنين
     لله الأمر من قبل ومن بعد ويومئذ يفرح المؤمنون
    رومیان درسرزمین های دور دست مغلوب پارسیان شدند اما آنان در کمتر از7 سال دوباره بر پارسیان پیروز خواهند شد . همه امور پیش ازآن و بعد ازآن ، از آن خداوند است . مومنان با شنیدن این پیروزی شادمان خواهند شد.
    در آیات چهارگانه فوق دو خبر غیبی وجود دارد. یکی شکست رومیان همزمان با گفتار پیامبر اتفاق افتاده بود و دیگری پیروزی آنان در کمتر از 7 سال که قرار بود اتفاق بیفتد.
    صدای این خبر غیبی بلا فاصله در تمام نقاط سرزمین اسلامی پیچید و به ماجرایی حساسی تبدیل شد برای آزمایش راستی و نادرستی رسالت آنحضرت.
    چند ماه بعد که بازگانان از دیار روم بازگشتند خبر دادند که رومیان درست در همان روزی که پیامبر خبر داده بود شکست خورده بودند.
    تأیید این خبر موجی از شادی و شعف در میان مومنان بوجود آورد. مومنان با ابراز شادمانی از خبر شکست رومیان منتظر تحقق خبر غیبی دیگر آنحضرت ماندند که آنهم در موعد مقرر اتفاق افتاد.
    این دقیقاهمان معادله چند مجهوله حل شده ایست که ما بدنبال کشف فرمول آن هستیم.
    با موشکافی این دو خبر غیبی به نکته عجیبی دست می یابیم.
     (30:1) الم
     (30:2) غلبت الروم
    خبر غیبی اول بسیار کوتاه است که با کلمه غلبت شروع میشود. میبینیم که در این خبر کوتاه غیبی هیچ اشاره ای به سال وقوع آن نشده است. قبل از کلمه غلبت نیز هیچ کلمه دیگری بکار نرفته است. دلیل آنرا در بررسی خبر غیبی بعدی در می یابیم.
     (30:4) وهم من بعد غلبهم سيغلبون في بضع سنين . لله الأمر من قبل ومن بعد ويومئذ يفرح المؤمنون
    در خبر غیبی دوم به دو نکته جدید پی میبریم. نخست آنکه با بکار بردن کلمه بضع به زمان وقوع آن اشاره شده است و دیگر آنکه قبل از کلمه بضع چند کلمه بکار رفته است.
    نکته عجیب این پیش بینی در این است که قرآن اولا زمان دقیق آنرا مشخص میکند. کلمه بضع در عربی بمعنای کمتر از 7 سال بکار میرود. ثانیا علیرغم آنکه خداوند زمان آنرا مشخص کرده است، میبینیم که کلمات بکار رفته قبل از عدد بضع نیز به تعداد همان کلمه بضع است. یعنی 6 کلمه.
    وهم من بعد غلبهم سیغلبون فی بضع سنین
    1 2 3 4 5 6
    بنابراین ما به فرمول حل این معادله دست یافته ایم. بنحوی که اگراین فرمول را در زمان نزول آیه میدانستیم، حتی اگر خداوند کلمه بضع را بکار نمیگرفت وزمان آنرا مشخص نمیکرد میتوانستیم با استفاده ازین فرمول سال وقوع آنرا مشخص کنیم.

  3. #3
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    کلید دوم
    حال که به اصل فرمول دست یافته ایم بایدبه آزمایش آن بپردازیم و ببینیم که آیا خداوند از این فرمول در جای دیگری هم استفاده کرده است یا نه.
    با این نیت سراغ آیه دیگری از قرآن میرویم که باز هم یک خبر غیبی مربوط به گذشته بسیاردوریست.
    (11:7)وهو الذي خلق السموت والأرض في ستة أيام وكان عرشه على الماء ليبلوكم أيكم أحسن عملا ولئن قلت إنكم مبعوثون من بعد الموت ليقولن الذين كفروا إن هذا إلا سحر مبين
    در آیه شریفه فوق خداوند باز هم خبرغیبی خلقت آسمان و زمین را مطرح میکند و طول زمانی آنرا با بکار گیری عدد شش مشخص میکند.
    حال باید دید آیا خداوند ازفرمول بدست آمده دراینجا نیز استفاده میکند یانه. با شگفتی تمام میبینیم که دقیقا مانند مورد قبلی خداوند هم طول زمان خلقت آسمان و زمین را با بکار گیری عدد شش مشخص میکند و هم قبل از عدد شش درست 6 کلمه بکار میبرد. بصورتی که اگر این فرمول را میدانستیم میتوانستیم طول زمانی خلقت را بدانیم.
    وهو الذی خلق السموت والارض فی ستة ایام
    1 2 3 4 5 6

  4. #4
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    کلید سوم
    حال باید دید آیا موارد دیگری هم هست که خداوند ازین زبان برای تأیید و تأکید خبر های غیبی خود استفاده کرده باشد یانه.
    خبر غیبی دیگر قرآن در مورد اصحاب کهف و مدت اقامت آنان در کهف است.
    قرآن در سوره کهف از آیه 9 تا 25 به قصه اصحاب کهف بتفصیل پرداخته است.
    با دقت در این آیات شریفه میبینیم که خداوند به همان روال دو آیه قبلی از همان فرمول استفاده کرده است.
    یعنی تعداد سالهای اقامت اصحاب کهف را هم با زبان حروف و هم با زبان ریاضی مشخص کرده است. بدین صورت که با بکار گیری عدد 309 در پایان داستان اصحاب کهف زمان اقامت و استقر ار آنان را مشخص فرموده و آنگاه به تعداد همان سالها قبل از عدد ذکر شده کلمه بکار برده است. یعنی اگر تعداد کلمات بکار رفته از آغاز داستان اصحاب کهف و از کلمه ام در آیه نه تا کلمه ثلاث که نخستین کلمه مربوط به عدد مشخص شده است را بشماریم دقیقا 309 کلمه خواهد بود.
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    ام حسبت ان اصحاب الکهف والرقیم کانوا من آیاتنا عجبا
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    اذ آوی الفتیة الی الکهف فقالو ربنا آتنا من لدنک
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
    رحمة وهیء لنا من امرنا رشدا فضربنا علی آذانهم فی
    31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
    الکهف سنین عددا ثم بعثناهم لنعلم ای الحزبین احصی لما
    41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
    لبثوا امدا نحن نقص علیک نبأهم بالحق انهم فتیة آمنوا
    51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
    بربهم وزدناهم هدی وربطنا علی قلوبهم اذ قاموا فقالوا ربنا
    61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
    رب السموات والارض لن ندعوا من دونه الها لقد قلنا
    71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
    اذا شططنا ه<لاء قومنا اتخذوا من دونه آلهة لولا یآتون
    81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
    علیهم بسلطان بین فمن اظلم ممن افتری علی الله کذبا
    91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
    واذ اعتزلتموهم وما یعبدون الا الله فآووا الی الکهف ینشر
    101 102 103 104 105 106 107 108 109 110
    لکم ربکم من رحمتة ویهیء لکم من امرکم مرفقا وتری
    111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
    الشمس اذا طلعت تزاور عن کهفهم ذات الیمین واذا غربت
    121 122 123 124 125 126 127 128 129 130
    تقرضهم ذات الشمال وهم فی فجوة منه ذلک من آیات
    131 132 133 134 135 136 137 138 139 140
    الله من یهد الله فهو المهتد ومن یضلل فلن تجد
    141 142 143 144 145 146 147 148 149 150
    له ولیا مرشدا وتحسبهم ایقاظا وهم رقود ونقلبهم ذات الیمین
    151 152 153 154 155 156 157 158 159 160
    وذات الشمال وکلبهم باسط ذراعیه بالوصید لو اطلعت علیهم لولیت
    161 162 163 164 165 166 167 168 169 170
    منهم فرارا ولملئت منهم رعبا وکذلک بعثناهم لیتسائلوا بینهم قال
    171 172 173 174 175 176 177 178 179 180
    قائل منهم کم لبثتم قالوا لبثنا یوما او بعض یوم
    181 182 183 184 185 186 187 188 189 190
    قال ربکم اعلم بما لبثتم فابعثوا احدکم بورقکم هذه الی
    191 192 193 194 195 195 197 198 199 200
    المدینه فلینظر ایها ازکی طعاما فلیأتکم برزق منه والیتلطف ولا
    201 202 203 204 205 206 207 208 209 210
    یشعرن بکم احدا انهم ان یظهروا علیکم یرحموکم او یعیدوکم
    211 212 213 214 215 216 217 218 219 220
    فی ملتتهم ولن تفلحوا اذا ابدا وکذلک اعثرنا علیهم لیعلموا
    221 222 223 224 225 226 227 228 229 230
    ان وعد الله حق وان الساعة لا ریب فیها اذ
    231 232 233 234 235 236 237 238 239 240
    تنازعون بینهم امرهم فقالوا ابنوا علیهم بنیانا ربهم اعلم بهم
    241 242 243 244 245 246 247 248 249 250
    قال الذین غلبوا علی امرهم لنتخذن علیهم مسجدا سیقولون ثلاثة
    251 252 253 254 255 256 257 258 259 260
    رابعهم کلبهم ویقولون خمسة سادسهم کلبهم رجما بالغیب ویقولون سبعة
    261 262 263 264 265 266 267 268 269 270
    وثامنهم کلبهم قل ربی اعلم بعدتهم ما یعلمهم الا قلیل
    271 272 273 274 275 276 277 278 279 280
    فلا تمار فیهم الا مراء ظاهرا ولا تستفت فیهم منهم
    281 282 283 284 285 286 287 288 289 290
    احدا ولا تقولن لشیء انی فاعل ذلک غدا الا ان
    291 292 293 294 295 296 297 298 299 300
    یشاء الله واذکر ربک اذا نسیت وقل عسی ان یهدین
    301 302 303 304 305 306 307 308 309
    ربی لاقرب من هذا رشدا ولبثوا فی کهفهم ثلاث مائة
    سنین وازدادو تسعا
    اینجاست که انسان انگشت بر دهن میماند و از زبان ریاضی قرآن در بهت فرو میرود.
    اینجا نیز اگر ما با فرمول کشف شده آشنا بودیم ، حتی اگر خدا وند عدد 309 را بکار نمیبرد بازهم با شمارش تعداد کلمات بکار رفته میتوانستیم سال اقامت آنان را بدست بیاوریم.
    با دقت در آخرین آیه از قصه اصحاب کهف در آیه 25 به دو نکته بسیار شگفت آور دیگر پی میبریم.
    نخست آنکه خداوند بصورت سوال برانگیزی عدد 309 را به شکل خاصی بکار میبرد.
    (18:25)ولبثوا في كهفهم ثلث مائة سنين وازدادوا تسعا
    آنان در غار خویش 300 سال توقف کردند و برآن 9 سال دیگر افزودند.
    با دقت در کاربرد این اعداد در می یابیم که نه سال چیزی نیست جز تفاوت بین سال شمسی و قمری در 300 سال. و ازآنجا که خداوند آگاه بر هر دو تقویم است خواسته است به انسان بفهماند که اگر با سال قمری محاسبه میکنند آنان 309 سال و اگر براساس سال شمسی محاسبه میکنند آنان 300 سال در غار اقامت کرده اند.
    ثانیا خداوند ازکلمه وازدادوا قبل از عدد 9 استفاده کرده است. کلمه وازدادوا به حساب جمل مساویست با 30 که اگر عدد 9 را در کنار آن قرار دهیم به همان نتیجه قبلی میرسیم یعنی عدد 309.
    و ا ز د ا د و ا
    6 1 7 4 1 4 6 1 30
    309=9<30
    میبینید که چقدر خداوند بزرگ در چیدمان حروف و اعداد دقت و توجه خاصی برای را برای افهام عقول انسانی بکار گرفته است.
    مطالعه ومداقه درآیات مربوط به قصه اصحاب کهف ما را به این نتیجه میرساند که خداوند پرده از کلیدی بر میدارد که ما به آن برای کشف زمان وقوع خبر های غیبی دیگر نیازمندیم.

  5. #5
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    کلیدچهارم
    کار برد کلید فوق در داستان عزیر
    داستان عزیر از جهات متعدد شبیه به داستان اصحاب کهف است.
    خداوند در داستان عزیر نیز از این کلید استفاده میکند.
    خداوند در آیه 259 سوره بقره به ماجرای عزیر میپردازد و میفرماید :
    تو در این جا 100 سال بسر بردی. وما تو را نشانه ای برای مردم قرار دادیم. آنگاه که مسئله برای او روشن شد، عزیر گفت میدانم که خداوند بر هر کاری تواناست.
    (2:259)أو كالذي مر على قرية وهي خاوية على عروشها قال أنى يحي هذه الله بعد موتها فأماته الله مائة عام ثم بعثه قال كم لبثت قال لبثت يوما أو بعض يوم قال بل لبثت مائة عام فانظر إلى طعامك وشرابك لم يتسنه وانظر إلى حمارك ولنجعلك ءاية للناس وانظر إلى العظام كيف ننشزها ثم نكسوها لحما فلما تبين له قال أعلم أن الله على كل شيء قدير
    همانگونه که میبینیم خداوند عدد 100 را بکار برده است.
    حال اگر ما 100 آیه در سوره بقره به عقب بر گردیم متوجه میشویم که در آن نیز خداوند از بینات و هدایت الهی و روشن شدن مسئله برای مردم سخن میگوید.:
    (2:159)إن الذين يكتمون ما أنزلنا من البينت والهدى من بعد ما بينه للناس في الكتب أولئك يلعنهم الله ويلعنهم اللعنون.
    سوالی که ذهن انسان را مشغول میکند اینست که چرا خداوند که خود زمان و یا طول زمانی حادثه ای را خبر میدهد لازم دیده است آنرا با بکار بردن همان تعداد حرف یا کلمه یا آیه تأکید کند؟
    این ارداه خداوندی ممکن است بدو علت باشد.
    نخست آنکه خداوند بدین وسیله قرآن خویش را از گزند تحریف مصون گرداند و دیگر آنکه به راسخون در علم و متعمقون در قرآن و غواصان اقیانوس بی کران قرآن شاه کلیدی عرضه کند که بتوانند از زمان وقوع حوادث و خبر های غیبی آینده مطلع شوند و بدین ترتیب جنبه اعجازی کلام الله مجید در عصر پیشرفت علم و سیطره کامپیوتر، برخ جهانیان کشیده شود.
    بهر ترتیب شکی باقی نمیماند که خداوند در قرآن همزمان با دو زبان تکلم میکند. حروف و اعداد.
    سوال مهم دیگری که دراینجا مطرح میشود اینست که چرا خداوند زبان ریاضی را برای تبیین امر خویش و تعیین زمان وقوع حوادث سرنوشت ساز ومهم انتخاب کرده است.
    چند دلیل برای این مهم میتوان برشمرد
    دلیل نخست آن است که زبان ریاضی زبان جهانی است. انسانها اهل هرکجای زمین باشند و پیرو هر آئینی باشند و به هر زبانی تکلم کنند و از هر نژادی باشند در معادلات ریاضی و نتایج چهار عمل اصلی متفق القولند.
    دلیل دوم اینکه زبان ریاضی بر خلاف زبان کلمات قابل تفسیر و تأویل و ترجمه نیستند. اما و اگر بر نمیدانند و شرط نمیپذیرند. نه نسبی هستند ونه مبهم. نمیتوان گفت 4 بودن حاصلضرب 2 در 2 را مشروط به قضیه دیگری کرد و برای آن کلماتی چون اما و اگر و چنانچه بکار برد.
    دلیل سوم آنکه زبان ریاضی از دقت بیشتری برخوردار است. و اندازه گیری زمانی یا مکانی دقیقی را میسر میکند.

  6. #6
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    کلید پنجم
    استفاده از این کلید در تعیین شب قدر
    علمای سلف نیز از شیعه و سنی از این کلید و روش برای اثبات مدعای خود استفاده کرده اند.
    بعنوان نمونه اگر اهل سنت لیلة القدر را شب 27 ماه رمضان میدانند به علت آنست که مفسر بزرگی چون حافظ ابن کثیر در تفسیر خود با استفاده از همین روش ثابت کرده است که لیلةالقدر شب بیست و هفتم ماه رمضان است.
    بنا برمحاسبات ابن کثیر کلمه هی در آخرین آیه سوره قدر اشاره دارد به این شب. و این کلمه بیست و هفتمین کلمه این سوره است. پس شب قدر شب بیست و هفتم رمضان است.
    این نظریه را همه اهل سنت پذیرفته اند و هیچ عالمی برآن اعتراض نکرده است.
    انا انزلناه فی لیلة القدر وما ادریک
    1 2 3 4 5 6 7
    ما لیلة القدر لیلة القدر خیر من
    8 9 10 11 12 13 14
    الف شهر تنزل الملئکة والروح فیها باذن
    15 16 17 18 19 20 21
    ربهم من کل امر سلام هی حتی
    22 23 24 25 26 27 28

  7. #7
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    کلید ششم
    استفاده از این کلید در نامگذاری سوره حمد
    نام دیگر سوره حمد در قرآن سبع المثانی است
    این نامگذاری سوره فاتحه براساس شمارش اعداد مربوط به این سوره است.
    ازآنجا که در این سوره 7 آیه بکار رفته است آنرا سوره سبع و ازآنجا که در هر نماز دو بار این سوره تکرار میشود آنرا مثانی نامیده است. بنا براین خداوند خود به شمارش اعداد مربوط به یک سوره توجه ویژه مبذول داشته تا آنجا که حتی اولین سوره و مهمترین سوره قرآن را با استفاده از این روش نامگذاری کرده است.

  8. #8
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    کلید هفتم:
    بکار گیری کلید بدست آمده در سوره دیگری از قرآن، انسان را در مورد فرمول کشف شده به یقین میرساند.
    خداوند عمر حضرت نوح را 950 سال تعیین میکند و همزمان در سوره نوح 950 حرف بکار میبرد.

    توجه ویژه خداوند به استفاده از تعداد خاصی از کلمات در قران
    جای پای این فرمول مهم را به شکل دیگری در جای جای قرآن میتوان پیدا کرد.
    وقتی خداوند به تعداد روزهای 365 گانه سال کلمه یوم و به تعداد شبهای آن کلمه لیل و به تعداد ماههای دوازده گانه سال کلمه شهر و به تعداد ساعات یک شبانه روز کلمه ساعت را بکار میبرد. با این استفاده حساب شده از کلمات، دیگر شکی باقی نمیماند که خداوند از بکار گیری عمدی کلمات به تعداد معین در پی تبیین و ترسیم یک نکته کلیدی است.
    سوالی که دراینجا پیش می آید اینست که چرا خداوند مثلا به تعداد ساعات یک شبانه روز کلمه ساعت را بکار برده اپست در حالیکه این مسئله نیاز به تأکید ندارد. در تمام نقاط جهان ساعات یک شبانه روز را 24 میدانند ودر این امر نزاعی نیست. در ابتدای امر ممکن است تأکید بر این امور بدیهی بیهوده بنظر برسد.
    پاسخ این است که اگرخداوند به تعداد برخی از امور معلوم و آشکار مانند شب و روز و ماه و ساعت در قرآن کلمه بکار برده است میخواهد به ما بفهماند که این فرمول در مورد اموری که ما بر آن توافق نداریم یا بر ما معلوم نیست نیز بکار میرود.
    بدین معنا که اگر در قرآن بر 24 ساعت بودن شبانه روز تأکید میشود برای آنست که بفهماند در موارد دیگر هم اگر تعداد معینی کلمه بکار میبرد برای تأکید بر مسئله ایست که که به اندازه همان مقدار ساعات شبانه روز قطعی است اما شما از آن آگاهی ندارید. یعنی اگر در قرآن تنها 12 بار کلمه امامت بکار رفته باشد حاکی از آن است که خداوند بعد از رحلت پیامبر تعداد 12 امام را به رسمیت میشناسد و لاغیر. یااگر در قرآن 12 بار از کلمه شیعه و مشتقات آن استفاده میشود دلیل بر اینست که تنها شیعیان دوازده امامی بر حق اند.
    پیش بینی زوال اسرائیل در سال 2022 با استفاده از این کلید.
    اینک که به فرمول کشف زمان وقوع حوا دث در قرآن دست یافته ایم ببینیم آیا میتوانیم با استفاده از آن صندوقچه اسرار غیبی الهی را در مورد خبر های غیبی دیگر باز کرد یاخیر.
    شاید مهمترین پیش بینی قرآن خبر فساد و طغیان دوباره بنی اسرائیل و اضمحلال مجدد آن بدست با کفایت حضرت مهدی باشد که به تشکیل حکومت آنحضرت در سراسر گیتی منجر خواهد شد.
    چیدمان کلمات در این آیات بسیار حساب شده و معنا دار است.
    با این توضیح سخن را در تبیین این نظریه پی میگیریم.

  9. #9
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    محاسبه نخست.
    اسراء هفدهمین سوره قرآن و نام دیگر آن بنی اسرائیل است که در سال 621 میلادی نازل شده است.
    در این سوره که بخش عمده آن مربوط به سرنوشت بنی اسرائیل است خداوند علیم پرده از راز بزرگی بر میدارد.
    آیات مربوط به بنی اسرائیل و سر نوشت آن از آیه دوم سوره اسراء آغاز و در آیه 104 خاتمه می یابد.
    (17:2)وءاتينا موسى الكتب وجعلنه هدى لبني إسرءيل ألا تتخذوا من دوني وكيلا
    (17:3)ذرية من حملنا مع نوح إنه كان عبدا شكورا
    (17:4)وقضينا إلى بني إسرءيل في الكتب لتفسدن في الأرض مرتين ولتعلن علوا كبيرا
    (17:5)فإذا جاء وعد أوليهما بعثنا عليكم عبادا لنا أولي بأس شديد فجاسوا خلل الديار وكان وعدا مفعولا
    (17:6)ثم رددنا لكم الكرة عليهم وأمددنكم بأمول وبنين وجعلنكم أكثر نفيرا
    (17:7)إن أحسنتم أحسنتم لأنفسكم وإن أسأتم فلها فإذا جاء وعد الاءخرة ليسءوا وجوهكم وليدخلوا المسجد كما دخلوه أول مرة وليتبروا ما علوا تتبيرا
    (17:8)عسى ربكم أن يرحمكم وإن عدتم عدنا وجعلنا جهنم للكفرين حصيرا
    (17:9)إن هذا القرءان يهدي للتي هي أقوم ويبشر المؤمنين الذين يعملون الصلحت أن لهم أجرا كبيرا
    (17:10)وأن الذين لا يؤمنون بالاءخرة أعتدنا لهم عذابا أليما
    (17:11)ويدع الإنسن بالشر دعاءه بالخير وكان الإنسن عجولا
    (17:12)وجعلنا اليل والنهار ءايتين فمحونا ءاية اليل وجعلنا ءاية النهار مبصرة لتبتغوا فضلا من ربكم ولتعلموا عدد السنين والحساب وكل شيء فصلنه تفصيلا
    (17:13)وكل إنسن ألزمنه طئره في عنقه ونخرج له يوم القيمة كتبا يلقيه منشورا
    (17:14)اقرأ كتبك كفى بنفسك اليوم عليك حسيبا
    (17:15)من اهتدى فإنما يهتدي لنفسه ومن ضل فإنما يضل عليها ولا تزر وازرة وزر أخرى وما كنا معذبين حتى نبعث رسولا
    (17:16)وإذا أردنا أن نهلك قرية أمرنا مترفيها ففسقوا فيها فحق عليها القول فدمرنها تدميرا
    (17:17)وكم أهلكنا من القرون من بعد نوح وكفى بربك بذنوب عباده خبيرا بصيرا
    (17:18)من كان يريد العاجلة عجلنا له فيها ما نشاء لمن نريد ثم جعلنا له جهنم يصليها مذموما مدحورا
    (17:19)ومن أراد الاءخرة وسعى لها سعيها وهو مؤمن فأولئك كان سعيهم مشكورا
    (17:20)كلا نمد هؤلاء وهؤلاء من عطاء ربك وما كان عطاء ربك محظورا
    (17:21)انظر كيف فضلنا بعضهم على بعض وللاءخرة أكبر درجت وأكبر تفضيلا
    (17:22)لا تجعل مع الله إلها ءاخر فتقعد مذموما مخذولا
    (17:23)وقضى ربك ألا تعبدوا إلا إياه وبالولدين إحسنا إما يبلغن عندك الكبر أحدهما أو كلاهما فلا تقل لهما أف ولا تنهرهما وقل لهما قولا كريما
    (17:24)واخفض لهما جناح الذل من الرحمة وقل رب ارحمهما كما ربياني صغيرا
    (17:25)ربكم أعلم بما في نفوسكم إن تكونوا صلحين فإنه كان للأوبين غفورا
    (17:26)وءات ذا القربى حقه والمسكين وابن السبيل ولا تبذر تبذيرا
    (17:27)ان المبذرين كانوا إخون الشيطين وكان الشيطن لربه كفورا
    (17:28)وإما تعرضن عنهم ابتغاء رحمة من ربك ترجوها فقل لهم قولا ميسورا
    (17:29)ولا تجعل يدك مغلولة إلى عنقك ولا تبسطها كل البسط فتقعد ملوما محسورا
    (17:30)ان ربك يبسط الرزق لمن يشاء ويقدر إنه كان بعباده خبيرا بصيرا
    (17:31)ولا تقتلوا أولدكم خشية إملق نحن نرزقهم وإياكم إن قتلهم كان خطءا كبيرا
    (17:32)ولا تقربوا الزنى إنه كان فحشة وساء سبيلا
    (17:33)ولا تقتلوا النفس التي حرم الله إلا بالحق ومن قتل مظلوما فقد جعلنا لوليه سلطنا فلا يسرف في القتل إنه كان منصورا
    (17:34)ولا تقربوا مال اليتيم إلا بالتي هي أحسن حتى يبلغ أشده وأوفوا بالعهد إن العهد كان مسءولا
    (17:35)وأوفوا الكيل إذا كلتم وزنوا بالقسطاس المستقيم ذلك خير وأحسن تأويلا
    (17:36)ولا تقف ما ليس لك به علم إن السمع والبصر والفؤاد كل أولئك كان عنه مسءولا
    (17:37)ولا تمش في الأرض مرحا إنك لن تخرق الأرض ولن تبلغ الجبال طولا
    (17:38)كل ذلك كان سيئه عند ربك مكروها
    (17:39)ذلك مما أوحى إليك ربك من الحكمة ولا تجعل مع الله إلها ءاخر فتلقى في جهنم ملوما مدحورا
    (17:40)افأصفيكم ربكم بالبنين واتخذ من الملئكة إنثا إنكم لتقولون قولا عظيما
    (17:41)ولقد صرفنا في هذا القرءان ليذكروا وما يزيدهم إلا نفورا
    (17:42)قل لو كان معه ءالهة كما يقولون إذا لابتغوا إلى ذي العرش سبيلا
    (17:43)سبحنه وتعلى عما يقولون علوا كبيرا
    (17:44)تسبح له السموت السبع والأرض ومن فيهن وإن من شيء إلا يسبح بحمده ولكن لا تفقهون تسبيحهم إنه كان حليما غفورا
    (17:45)وإذا قرأت القرءان جعلنا بينك وبين الذين لا يؤمنون بالاءخرة حجابا مستورا
    (17:46)وجعلنا على قلوبهم أكنة أن يفقهوه وفي ءاذانهم وقرا وإذا ذكرت ربك في القرءان وحده ولوا على أدبرهم نفورا
    (17:47)نحن أعلم بما يستمعون به إذ يستمعون إليك وإذ هم نجوى إذ يقول الظلمون إن تتبعون إلا رجلا مسحورا
    (17:48)انظر كيف ضربوا لك الأمثال فضلوا فلا يستطيعون سبيلا
    (17:49)وقالوا أءذا كنا عظما ورفتا أءنا لمبعوثون خلقا جديدا
    (17:50)قل كونوا حجارة أو حديدا
    (17:51)او خلقا مما يكبر في صدوركم فسيقولون من يعيدنا قل الذي فطركم أول مرة فسينغضون إليك رءوسهم ويقولون متى هو قل عسى أن يكون قريبا
    (17:52)يوم يدعوكم فتستجيبون بحمده وتظنون إن لبثتم إلا قليلا
    (17:53)وقل لعبادي يقولوا التي هي أحسن إن الشيطن ينزغ بينهم إن الشيطن كان للإنسن عدوا مبينا
    (17:54)ربكم أعلم بكم إن يشأ يرحمكم أو إن يشأ يعذبكم وما أرسلنك عليهم وكيلا
    (17:55)وربك أعلم بمن في السموت والأرض ولقد فضلنا بعض النبين على بعض وءاتينا داود زبورا
    (17:56)قل ادعوا الذين زعمتم من دونه فلا يملكون كشف الضر عنكم ولا تحويلا
    (17:57)اولئك الذين يدعون يبتغون إلى ربهم الوسيلة أيهم أقرب ويرجون رحمته ويخافون عذابه إن عذاب ربك كان محذورا
    (17:58)وإن من قرية إلا نحن مهلكوها قبل يوم القيمة أو معذبوها عذابا شديدا كان ذلك في الكتب مسطورا
    (17:59)وما منعنا أن نرسل بالاءيت إلا أن كذب بها الأولون وءاتينا ثمود الناقة مبصرة فظلموا بها وما نرسل بالاءيت إلا تخويفا
    (17:60)وإذ قلنا لك إن ربك أحاط بالناس وما جعلنا الرءيا التي أرينك إلا فتنة للناس والشجرة الملعونة في القرءان ونخوفهم فما يزيدهم إلا طغينا كبيرا
    (17:61)وإذ قلنا للملئكة اسجدوا لءادم فسجدوا إلا إبليس قال ءأسجد لمن خلقت طينا
    (17:62)قال أرءيتك هذا الذي كرمت علي لئن أخرتن إلى يوم القيمة لأحتنكن ذريته إلا قليلا
    (17:63)قال اذهب فمن تبعك منهم فإن جهنم جزاؤكم جزاء موفورا
    (17:64)واستفزز من استطعت منهم بصوتك وأجلب عليهم بخيلك ورجلك وشاركهم في الأمول والأولد وعدهم وما يعدهم الشيطن إلا غرورا
    (17:65)ان عبادي ليس لك عليهم سلطن وكفى بربك وكيلا
    (17:66)ربكم الذي يزجي لكم الفلك في البحر لتبتغوا من فضله إنه كان بكم رحيما
    (17:67)وإذا مسكم الضر في البحر ضل من تدعون إلا إياه فلما نجيكم إلى البر أعرضتم وكان الإنسن كفورا
    (17:68)افأمنتم أن يخسف بكم جانب البر أو يرسل عليكم حاصبا ثم لا تجدوا لكم وكيلا
    (17:69)ام أمنتم أن يعيدكم فيه تارة أخرى فيرسل عليكم قاصفا من الريح فيغرقكم بما كفرتم ثم لا تجدوا لكم علينا به تبيعا
    (17:70)ولقد كرمنا بني ءادم وحملنهم في البر والبحر ورزقنهم من الطيبت وفضلنهم على كثير ممن خلقنا تفضيلا
    (17:71)يوم ندعوا كل أناس بإممهم فمن أوتي كتبه بيمينه فأولئك يقرءون كتبهم ولا يظلمون فتيلا
    (17:72)ومن كان في هذه أعمى فهو في الاءخرة أعمى وأضل سبيلا
    (17:73)وإن كادوا ليفتنونك عن الذي أوحينا إليك لتفتري علينا غيره وإذا لاتخذوك خليلا
    (17:74)ولولا أن ثبتنك لقد كدت تركن إليهم شيءا قليلا
    (17:75)اذا لأذقنك ضعف الحيوة وضعف الممات ثم لا تجد لك علينا نصيرا
    (17:76)وإن كادوا ليستفزونك من الأرض ليخرجوك منها وإذا لا يلبثون خلفك إلا قليلا
    (17:77)سنة من قد أرسلنا قبلك من رسلنا ولا تجد لسنتنا تحويلا
    (17:78)اقم الصلوة لدلوك الشمس إلى غسق اليل وقرءان الفجر إن قرءان الفجر كان مشهودا
    (17:79)ومن اليل فتهجد به نافلة لك عسى أن يبعثك ربك مقاما محمودا
    (17:80)وقل رب أدخلني مدخل صدق وأخرجني مخرج صدق واجعل لي من لدنك سلطنا نصيرا
    (17:81)وقل جاء الحق وزهق البطل إن البطل كان زهوقا
    (17:82)وننزل من القرءان ما هو شفاء ورحمة للمؤمنين ولا يزيد الظلمين إلا خسارا
    (17:83)وإذا أنعمنا على الإنسن أعرض ونءا بجانبه وإذا مسه الشر كان يءوسا
    (17:84)قل كل يعمل على شاكلته فربكم أعلم بمن هو أهدى سبيلا
    (17:85)ويسءلونك عن الروح قل الروح من أمر ربي وما أوتيتم من العلم إلا قليلا
    (17:86)ولئن شئنا لنذهبن بالذي أوحينا إليك ثم لا تجد لك به علينا وكيلا
    (17:87)الا رحمة من ربك إن فضله كان عليك كبيرا
    (17:88)قل لئن اجتمعت الإنس والجن على أن يأتوا بمثل هذا القرءان لا يأتون بمثله ولو كان بعضهم لبعض ظهيرا
    (17:89)ولقد صرفنا للناس في هذا القرءان من كل مثل فأبى أكثر الناس إلا كفورا
    (17:90)وقالوا لن نؤمن لك حتى تفجر لنا من الأرض ينبوعا
    (17:91)او تكون لك جنة من نخيل وعنب فتفجر الأنهر خللها تفجيرا
    (17:92)او تسقط السماء كما زعمت علينا كسفا أو تأتي بالله والملئكة قبيلا
    (17:93)او يكون لك بيت من زخرف أو ترقى في السماء ولن نؤمن لرقيك حتى تنزل علينا كتبا نقرؤه قل سبحان ربي هل كنت إلا بشرا رسولا
    (17:94)وما منع الناس أن يؤمنوا إذ جاءهم الهدى إلا أن قالوا أبعث الله بشرا رسولا
    (17:95)قل لو كان في الأرض ملئكة يمشون مطمئنين لنزلنا عليهم من السماء ملكا رسولا
    (17:96)قل كفى بالله شهيدا بيني وبينكم إنه كان بعباده خبيرا بصيرا
    (17:97)ومن يهد الله فهو المهتد ومن يضلل فلن تجد لهم أولياء من دونه ونحشرهم يوم القيمة على وجوههم عميا وبكما وصما مأويهم جهنم كلما خبت زدنهم سعيرا
    (17:98)ذلك جزاؤهم بأنهم كفروا بءايتنا وقالوا أءذا كنا عظما ورفتا أءنا لمبعوثون خلقا جديدا
    (17:99)اولم يروا أن الله الذي خلق السموت والأرض قادر على أن يخلق مثلهم وجعل لهم أجلا لا ريب فيه فأبى الظلمون إلا كفورا
    (17:100)قل لو أنتم تملكون خزائن رحمة ربي إذا لأمسكتم خشية الإنفاق وكان الإنسن قتورا
    (17:101)ولقد ءاتينا موسى تسع ءايت بينت فسءل بني إسرءيل إذ جاءهم فقال له فرعون إني لأظنك يموسى مسحورا
    (17:102)قال لقد علمت ما أنزل هؤلاء إلا رب السموت والأرض بصائر وإني لأظنك يفرعون مثبورا
    (17:103)فأراد أن يستفزهم من الأرض فأغرقنه ومن معه جميعا
    (17:104)وقلنا من بعده لبني إسرءيل اسكنوا الأرض فإذا جاء وعد الاءخرة جئنا بكم لفيفا
    اگرچه در ین میان به مسایل دیگری هم اشاره شده اما سیاق کلام و محور بحث بنی اسرائیل است.
    در این آیات خداوند به بنی اسرائیل وعده داده است که در صورت فساد مجدد در ارض، زمان وعده دیگر خدا خواهد رسید و بنی اسرائیل از هم خواهد پاشید.
    اینک برآنیم که بدانیم آیا میتوان از شاه کلید بدست آمده از مطالعه خبر های غیبی دیگر خدا به جزئیات خبر زوال بنی اسرائیل و زمان وقوع آن پی برد یانه.
    بدین منظور از کلمه و آتینا در آیه دو تا کلمه لفیفا در آیه 104 را میشماریم.
    از شمارش این کلمات ناگهان متوجه میشویم که تعداد آنها درست 1443 کلمه است.
    از آنجا که در سوره کهف هر کلمه نمایانگر یک سال است به این نتیجه میرسیم که ممکن است عدد 1443 به سال سقوط اسرائیل اشاره داشته باشد.
    اگر خداوند بعد از کلمه لفیفا به عدد 1443 اشاره میکرد، مانند آنچه در سوره کهف بکار برد، دیگر شکی باقی نمیماند که قرار است زوال بنی اسرائیل در سال موعود اتفاق بیفتد.
    اما حالا که خداوند به سال مورد نظر اشاره نکرده است سوال اینست که آیا با کشف فرمول فوق که در موارد دیگر کارآیی خودش را نشان داده و با دقت تمام جواب داده است و دقیقا از نظر زمانی درست از آب در آمده است، اینجا نیز به همان فرمول میتوان اعتماد کرد یا خیر.
    پاسخ اینست که قطعا فرمول استفاده شده در تمام موارد مشابه قابل استفاده است.
    همانطور که اگر در آیات مربوط به سوره کهف حتی اگر به عدد 309 اشاره نمیشد با شمارش کلمات آن میتوانستیم طول زمانی آنرا بدست بیاوریم اینک نیز که به فرمول مربوطه دست یافته ایم با محاسبه کلمات مربوط به سرنوشت بنی اسرائیل میتوان به سال سرنوشت ساز زوال آنان دست یافت.
    اما اگر این عدد فقط در همین یک مورد استخراج میشد ، میشد آنرا تصادف تلقی کرد و به حدس و گمان توجه نکرد.
    اما وقتی در محاسبات مختلف در این دو سوره شریفه دوباره و چند باره این عدد یا معادل تقویمی آن در موارد مختلف وبه انحاء گوناگون ظاهر میشود، راه بر هر شک و ریبی مسدود و حقیقت آیات آشکار میشود.
    در یکجا به عدد 1443 میرسیم ودر جای دیگر به عدد 1401 ودر محاسبه دیگر به 2022 و در مورد دیگر به عدد 5782.
    در آغاز این اعداد بی ربط بنظر میرسند اما وقتی تقویم را میگشائیم میبینیم . شگفتا تمامی این اعداد شماره سال مخصوصی است در آخر الزمان، و هرکدام معادل دیگریست. یعنی سال 1443 هجری قمری مساوی با سال 1401 هجری شمسی ومصادف با سال 2022 میلادی ومقارن با سال 5782 عبری میباشد.
    شگفت آور تر آنکه حتی از نظر حساب جمل نیز سال 1401 معادل با حروف تلفظ عربی سال 2022 میباشد.
    ألفان واثنن وعشرون = 2022
    ا ل ف ا ن و ا ث ن ن و ع ش ر و ن
    1 30 80 1 50 6 1 500 50 50 6 70 300 200 6 50
    1401
    از ظهور اعداد فوق که اشاره به سال مخصوصی در آخر الزمان است و هر عدد مورد استفاده یکی از ادیان الهی است به این نتیجه میرسیم که خداوند با استفاده از این اعداد به همان سال مخصوص اشاره میکند. وازینکه این اعداد درست از محاسبه همان آیاتی بدست میآید که درآن به متلاشی شدن بنی اسرائیل و ظهور حضرت مهدی و استقرار حکومت عدل جهانی اشاره شده است دیگر برای هر انسان متفکری چاره ای جز پذیرش این واقعیت نمیماند که خداوند این سال را سال تنبیه بنی اسرائیل قرار داده است. دستکم به این نتیجه میرسیم که قرار است در این سال اتفاق بزرگی بیفتد.

  10. #10
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    محاسبه دوم
    شاه بیت غزل خدا حافظی بنی اسرائیل آخرین جمله در آیه 104 اسراء مباشد.
    وقلنا من بعده لبني إسرءيل اسكنوا الأرض فإذا جاء وعد الاءخرة جئنا بكم لفيفا
    اگر این قسمت از آیه 104 را نیز با حساب ابجد محاسبه کنیم عدد 2022 ظاهر میشود که معادل میلادی سال 1401 هجری شمسی است.
    ف ا ذ ا ج ا ء و ع د ا ل ا خ ر
    80 1 700 1 3 1 1 6 70 4 ا 30 ا 600 200
    ة ج ء ن ا ب ک م ل ف ی ف ا
    400 3 1 50 ا 2 20 40 30 80 10 80 1 2022
    دلیل اینکه تنها این قسمت از آیه را جدا میکنیم اینست که خداوند خود با بکارگیری حرف فاصل (ف) این فاصله را ایجاد کرده است.

  11. #11
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    محاسبه سوم
    سوره اسراء هفدهمین سوره قرآن است.
    سوره حمد را کلید قرآن خوانده اند . فاتحه به معنی باز کننده است نه آغاز کننده. اسم دیگر سوره حمد در قرآن سبع المثانی است. که خداوند فرمود
    و آتیناک سبعا من المثانی والقرآن العظیم.
    حمد سبع المثانی است ازآنرو که هفت آیه دارد و در هر نماز دوبار تکرار میشود. قرآن کریم با فاتحه آغاز نمیشود بلکه قفل قرآن با فاتحه باز میشود. دلیل دیگر ممتاز بودن سوره فاتحه از قرآن آنست که آنرا خلاصه قرآن خوانده اند. بنابراین قرآن، پس از سبع المثانی که همان سوره حمد است از سوره بقره آغاز میشود.
    حال اگر تعداد آیات مبارکه را از آغاز قرآن که همان سوره بقره است ودر آن ذکری از بنی اسرائیل رفته است تا آغاز سوره اسراء که در آن سرنوشت بنی اسرائیل رقم خورده است بشماریم با نکته شگفت آور وعجیبی مواجه میشویم. وآن اینکه تعداد این آیات دقیقا 2022 آیه میباشد که مساوی است با سال 1443- 1444 هجری قمری و معادل 1401 هجری شمسی است.
    انسان از این همه شگفتی انگشت بر دهن میماند . که خداوند بزرگ چگونه با زبان اعداد با انسان حسابگر سخن میگوید.
    بقره آل عمران نساء مائده انعام اعراف انفال توبه یونس هود یوسف رعد ابراهیم حجر نحل
    286 200 176 120 165 206 75 129 109 123 111 43 52 99 128
    2022

  12. #12
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    محاسبه چهارم:
    آیه بیست ویکم سوره مائده به دخول بنی اسرائیل به سر زمین مقدس فلسطین اشاره میکند.
    يقوم ادخلوا الأرض المقدسة التي كتب الله لكم ولا ترتدوا على أدباركم فتنقلبوا خسرين
    و آیه 104 سوره اسرا در مورد خروج و پراکنده شدن بنی اسرائیل از این سر زمین است.
    فإذا جاء وعد الاءخرة جئنا بكم لفيفا
    نکته عجیب آنست که فاصله آیه مربوط به دخول بنی اسرائیل (21 مائده)در سرزمین مقدس وآیه مربوط به خروج آنان ازین سرزمین (104 اسرا)واجتماع و پراکندگی آنان نیز دقیقا 1443 آیه است که به سال هجری قمری خروج بنی اسرائیل از ارض مقدسه و پراکنده شدن بنی اسرائیل اشاره میکند.
    مائده انعام اعراف انفال توبه یونس هود یوسف رعد ابراهیم حجر نحل اسرا
    99 165 206 75 129 109 123 111 43 52 99 128 104
    1443

  13. #13
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    محاسبه پنجم:
    همانطور که ذکر شد کلمه لفیفا آخرین کلمه آیات مربوط به بنی اسرائیل در سوره اسراء است. و بالطبع متعاقب آن آیه بعدی می آید.
    وبالحق أنزلنه وبالحق نزل
    بصورت طبیعی کلمه بعدی یعنی
    کلمه (وبالحق) در ردیف 1444
    کلمه (انزلناه) در ردیف 1445
    کلمه (وبالحق) در ردیف 1446
    کلمه (نزل) در ردیف 1447 قرار گرفته است
    مجموع این چهار عدد 5782 میباشد که دقیقا همان سال سرنوشت ساز زوال اسرائیل بر حسب تقویم عبری خواهد بود. سال 5782 مساویست با 2022 میلادی و 1443 ه ق و 1401 هش.

  14. #14
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    محاسبه ششم
    تا کنون از محاسبه آیات به سال سقوط اسرائیل را بر حسب تقویم های میلادی و عبری و همچنین هجری قمری دست یافتیم. آز آنجا تقویم هجری شمسی در بساری از کشور های اسلامی بخصوص در کشوری که مهد تشیع و پرچمدار مبارزه با اسرائیل است رواج بیشتری دارد خداوند این سال سرنوشت ساز را حتی برحسب تقویم هجری شمسی مشخص کرده است تا هیچ شکی در دل متعمقین وموشکافان در قرآن نماند.
    در فصل دیگری ازین کتاب شرح خواهیم داد که ارتباط بسیار تنگاتنگ و معنا داری میان سوره کهف که از آغاز تا پایان آن در مورد حضرت مهدی علیه السلام است وحادثه عظیم زوال اسرائیل وجود دارد. اما عجالتا به ذکر یک نکته بسنده میکنیم که آیات مربوط به اصحاب کهف از آیه 9 شروع و به آیه 25 ختم میشود.
    نکته بسیار عجیب این آیات اینست که تعداد حروف این آیات دقیقا به اندازه عدد سال زوال اسرائیل به حسب تقویم هجری شمسی است . یعنی تعداد حروف این آیات به سال سرنوشت بنی اسرائیل اشاره میکند. دراین آیات 1401 حرف بکار رفته است و سال 1401 هش مساویست با سال 2022 میلادی. اینکه چرا از تقویم هجری شمسی در سوره اسرا خبری نیست خود از اسرار است که در جای خود بدان خواهیم پرداخت. تنها به یک نکته اشاره میکنیم که پایگاه حضرت مهدی در میان فارسی زبانان و اعاجم است. در میان اعاجم تقویم هجری قمری چندان رایج نیست. آنچه مورد استفاده قرار میگیرد تقویم هجری شمسی است. ازینرو برای پیروان حضرت مهدی که باید طبعا در سوره کهف بدنبال گمشده خود باشند به سال هجری شمسی اشاره کرده است.

  15. #15
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    محاسبه هفتم:
    علیرغم آنکه خداوند سال سقوط اسرائیل را با تقویم هجری شمسی مشخص و ممتاز فرمود باز هم برای تأکید بیشتر دلایل متقن دیگری برای آن بجا گذارد.
    سوره اسراء در سال 621 میلادی نازل شد. و تعداد حروف آیات مربوط به بنی اسرائیل نیز 1401 میباشد.
    حال اگر تعداد حروف این آیات (1401) را در عدد سال نزول(621) آن جمع کنیم با کمال شگفتی عدد 2022 ظاهر میشود که مساوی با همان سال 1401 هجری شمسی است.
    سال 2022 از جهت دیگری هم با سال 1401 مساویست که از نظر علم الحروف والاعداد دارای اهمیت است. به محاسبه زیر توجه کنید
    2+2+0+2= 6
    1+0+4+1=6

  16. #16
    HRG
    کاربر ویژه HRG آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۸-۰۸-۲۴
    نوشته ها
    5,783
    سپاس ها
    2
    سپاس شده 8 در 7 پست

    Re: تفسیر عددی قران کریم و احتمال سقوط اسراییل در سال 2022

    محاسبه هشتم:
    در کل سوره اسرا 4 آیه دارای 19 کلمه است.
    از آنجا که هر کلمه از سوره اسراء نمایانگر یکسال است، از حاصل جمع 4 آیه در 19 کلمه عدد مرموز 76 بدست می آید که در آن شگفتی های عجیبی نهفته است.
    نخستین نکته عجیب آنست که اگر عدد 76 را درعدد 19 ضرب کنیم عدد عجیب 1444 ظاهر میشود که با نیمه دوم سال میلادی 2022 مصادف است.
    76 * 19 = 1444
    سوالی که درین جا مطرح میشود اینست که چرا باید عدد 76 در 19 ضرب شود.
    پاسخ :
    دلیل اول آنست که عدد 19 از نظر ابجد مساوی با کلمه واحد میباشد که خداوند آنرا معیار سنجش قرآن و میزان آن قرار داده است.
    دلیل دوم آنست که دوره های تاریخی بنی اسرائیل هر کدام 19 سال طول میکشد. که در جای خود آنرا ثابت کرده ایم و علت آن هم ذکر شد.
    دلیل سوم اینست که در سوره اسرا 4 آیه دارای 19 آیه است که از ضرب چهار در نوزده عدد هفتاد و شش بدست می آید. حال بصورت طبیعی اگر همین عمل ضرب حاصل جمع را دوباره در 19 ادامه دهیم به عدد 1444 میرسیم.
    4 * 19 = 76
    76 * 19 = 1443

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دبی برای جام جهانی 2022 آماده می شود
    توسط HRG در انجمن بایگانی اخبار دنیای فوتبال
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه ۰۳ تیر ۸۹, ۰۰:۱۵
  2. رژیم اسراییل برای اردن نیروگاه اتمی می سازد!
    توسط HRG در انجمن اخبار انر‍‍‍ژي هسته اي
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه ۱۸ اسفند ۸۸, ۱۹:۳۰
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه ۱۳ شهریور ۸۸, ۱۵:۵۸
  4. آیین مسیحیت در برابر پادشاهی ساسانی
    توسط kingsaeid در انجمن تاریخ ایران باستان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه ۱۱ دی ۸۷, ۱۳:۲۴
  5. برخوردِ سه تاییِ سیاهچاله ها
    توسط hrg1356 در انجمن نجوم و فضا
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه ۲۶ تیر ۸۶, ۲۱:۵۲

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •