نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: دماوند و نمادهای"اُبلیسک"

  1. #1
    کاربرسایت مرداویز آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۷-۰۲-۱۵
    نوشته ها
    372
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    دماوند و نمادهای"اُبلیسک"

    درآمد
    مرداویز.م

    «چندیپیش هنگام جست و جو در اینترنت به مطلب جالبی درباره نمادهای اُبلیسک دروبلاگ آقای عبدالله شهبازی برخورد نمودم.برآن شدم برای مطالعه دوستان اینمطلب را در انجمن گنجينه دانش قرار دهم،ولی به دلیل اینکه برخی از تصاویر و مطالبمطرح شده در آن ؛مخالف قوانین انجمن بود،بنده این نوشتار را به صورت کوتاهشده و ویرایش شده تقدیم عزیزان می نمایم.ولی به اصل نوشتار و سبک نگارندهمقاله لطمه ای وارد نشده.و همچنین لازم به یاداوری است که برخی ادعاهایمطرح شده درآن تنها نظریه های نگارنده مقاله می باشد و ربطی به نگرش بندهدر مورد نمادهای ابلیسک ندارد.
    متاسفانه آنچه که با سرعت سرسام آوری درکشور عزیزمان ایران و جوامع اسلامی شایع شده ،مکتب Satanism(شیطان پرستی)است.غفلت از این موضوع زمانی اثرات خود را عیان می نماید کهکودکان،نوجوانان،جوانان و حتی افراد مسن تر را نیز آلوده کرده و دیگر شایدبرای جبران آن دیر شده باشد.بنابراین باید اقدام پیشگیرانه صورتپذیرد.هرچند اکنون نیز زمان بسیاری را از دست داده ایم.زیرا آثار شوم اینمکتب پلید هم اکنون پدیدار شده و حتی بسیاری از دستگاههای فرهنگی کشور رانیز آلوده کرده است.امید است با مطالعه این نوشتار با بخشی از طرح ها وهدف های کثیف اینان آشنا شویم و راه آینده خود را درست ترسیم کنیم.(اهورامزدا بپاید این سرزمین را از دروغ ،خشک سالی و از سپاه دشمن- [داریوشبزرگ]»



    ایننوشتار من نبايد سبب شود که هر جديدالاسلامي را «يهودي مخفي» بپنداريم؛ واز ميان صحابهاي که در رکاب پيامبر اکرم (ص) به شهادت رسيدند مخيريق واسود راعي را مثال زدم که هر دو کليمي نومسلمان بودند. در اينجا نيز تأکيدميکنم که يادداشت فوق نبايد توهين به کوه دماوند، بهعنوان يکي اززيباترين نمادهاي ايران زمين، يا به مردم شريف و مسلمان آن سامان، تلقيشود. درباره ساير مناطق ايران نيز چنين کاوشهايي انجام داده‎ام از جملهدرباره اصفهان و شيراز که زادگاه و موطن من است. اگر قرار باشد تنها بهصرف تعلق به يک منطقه کساني مورد اتهام قرار گيرند، اين اتهام ميتواندمتوجه من نيز باشد زيرا در زمان انقلاب مشروطه، طبق آمار «آليانساسرائيلي»، يک دهم از جمعيت پنجاه هزار نفري شهر شيراز يهوديان بودند.درباره تکاپوهاي اوّليه کانونهاي استعماري در شيراز پژوهشي انجام داده‎امکه منتشر خواهد شد. [بخشی از پی نوشت عبدالله شهبازی بر نوشتار]

    دماوند و فرقههاي رازآميز
    و نماد ابليسک


    خواب ميبينم
    دماوند گرانسنگ از ميان رفته ست
    کوه کوهان
    کوه ورجاوند پيروزي
    کوه پيشاني بلند آسمان آهنگ
    از ميان رفته ست
    و تهي جاي عظيمش معبر بادي است پيچنده

    (سياوش کسرايي)
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    تصوير به بند کشيدن ضحاک در کوه دماوند به دست فريدون در شاهنامه بايسنقري

    در اساطير ايراني، ضحاک (اژدها) نماد «ابليس» است؛ همانکه امروزه در غرب «لوسيفر» (Lucifer)خوانده ميشود و پرستندگاني کثير يافته: «شيطان پرستان». در دوران معاصر،مروج بزرگ اين نحله آليستر کرولي بود که طبق روايت مشهور پدر نامشروعباربارا بوش (مادر بزرگ جرج بوش) است. در سال 1966 آنتون لاوي «کليساي شيطان» را در آمريکا بنا نهاد و در 1969 «کتاب مقدس شيطانپرستان» را منتشر نمود.
    از منظر شيطان پرستان، «لوسيفر» فرشته مغضوب خداوند است که پيروانش او را «نور» و دشمنانش را «تاريکي»ميدانند. واژه لاتين «لوسيفر»، به معني «ستاره صبحگاهي»، نام ديگري استبراي ستاره زهره (ونوس). در پاگانيسم رومي، لوسيفر «ژوپيتر» نام داشت وخداي خدايان بود. «ژوپيتر» در يونان باستان «زئوس» ناميده ميشد. «زئوس»نيز به معني «نوراني» و «درخشان» است. طبق باور شيطانپرستان، سرانجام«لوسيفر» با «ماشي يح»מָשִׁיחַ (مسيح) به تعامل و مصالحه خواهند رسيد و «مسيح» زمين و زمينيانرا در سهم «لوسيفر» قرار خواهد داد. بنابراين، برخلاف آرمان کساني که بهعبث ظهور مسيح را انتظار ميکشند، در آخرالزمان اين «لوسيفر» است که در زمين ظهور ميکند نه «مسيح». آينده زمين از آن لوسيفر خواهد بود. اين اعتقادات عميق و جدّي است و بايد جدّيشان گرفت.

    برخلاف باور اساطيري ايرانيان، که دماوندرا محبس و در نهايت محل خروج ضحاک («دجال» اسلامي يا «لوسيفر» غربي= نيرويشر و تاريکي) در آخرالزمان ميدانند، از ديدگاه تئوسوفيستها و نحلههايرازآميز ماسوني دماوند مأمن و مخفيگاه «استادان نور» و محل خروج «موعود» و «منجي» ايشان است. از اينرو، دماوند در باورهاي ماسوني- يهودي جايگاهي مقدس و برجسته دارد.
    بهرامشاه نائوروجي شروف(بهرامشاه نوروزجي صراف)، تئوسوفيست نامدار پارسي (زرتشتي) هند، مدعي استکه از هيجده سالگي (1876) سير و سياحت خود را آغاز کرد و در مرز هند وافغانستان تصادفاً با گروهي از «زرتشتيان مخفي»آشنا شد که با نام فرقه صوفي «صاحبدلان» فعاليت ميکردند. رهبر فرقه ازبهرامشاه دعوت کرد که با آنان به مخفيگاهشان، غاري در کوه دماوند، رود.بهرامشاه با ايشان به ايران و به دماوند رفت، سه سال با آنان در غارشانزندگي کرد، «علم خُشنوم» را از ايشان فرا گرفت، «اسرار» را آموخت، صاحب«کرامت» شد و حتي قدرت حافظهاش به طرزي شگفت افزايش يافت. او به بمبئيباز گشت و در اوايل سده بيستم «دعوت» خود را علني کرد. خورشيدجي کاما وجيوانجي مودي، سرشناسترين ماسونهاي هند که هر دو پارسي بودند، از اوحمايت ميکردند. بر مبناي آموزههاي بهرامشاه در سال 1910 در بمبئي«انستيتوي علم خُشنوم» تأسيس شد. در اين انستيتو چهرههاي نامداري آموزشديدند که در تحولات هند و ايران مؤثر بودند: فيروز و دينشاه شاپورجيماساني، فرامرز و جهانگير سهرابجي چينيوالا، کاماجي کاما، جمشيدجي شروف،فيروزشاه شروف، م. ايراني و ديگران.
    طبق آموزههاي «خُشنوم»، بهرغم اينکه بهرامشاه از «استادان» خود، فرقه «صاحبدلان»دماوند، جدا شد ولي اين «استادان غيبي» هماره به شکلي مرموز بر او ظاهرميشدند و راهنمايياش ميکردند. «فرقه صاحبدلان» مرکب از 72 تن پيروان«دين بهي» است که پس از حمله اعراب و سقوط دولت ساساني در غاري در دماوندپنهان شدند. آنان تا به امروز زندهاند. اين غاري ويژه است که در گذشتهدور با همين هدف ساخته شد و بيگانگان را به آن راهي نيست. طبق اين باورها،بهرامشاه ورجاوند، که هر از چند در قالب انسان به زمين بازميگردد، دريکي از «بازگشت»هايش در وجود يک نظامي بلندپايه ايراني زاده ميشودو رئيس فرقه مخفي دماوند را از مرگ ميرهاند.
    اينگونه باورهايرازگونه به ظاهر مهمل، ولي معنادار، را مأموران اطلاعاتي بريتانيا نيزرواج ميدادند. کلنل سِر رابرت يانگهزبند، که در سال 1877 ژنرال شد، درخاطراتش مدعي است: روزي در کوه دماوند شکار ميکرد، بهناگاه دري مخفييافت، به درون غاري رفت، از سوي «صاحبدلان» مورد پذيرايي قرار گرفت، عصر به خانه باز گشت، فردا و روزهاي بعد به جستجو پرداخت ولي هيچ نشاني از آن غار نيافت.
    درباره علل «تقدّس» دماوند در ميان فرقههاي رازآميز شيطاني، اعم از فراماسونري و ساير نحلهها، دو علت ميتوان برشمرد:

    نخست،و مهمترين، قدمت و عمق سکونت يهوديان در دماوند است. در سده هفدهم ميلاديدماوند سکنه قابل توجه يهودي داشت و علاوه بر يهوديان علني، فرقه کابالا واعضاي شبکه يهوديان مخفي «دونمه» (پيروان شابتاي زوي) در دماوند پيروان ومبلغيني برجسته چون شموئيل بن هارون دماوندي داشتند.

    بهنوشته جودائيکا «گورستانو خرابههاي کنيسه دماوند گواه بر قدمت استقرار يهوديان در اين شهر است.در سده هفدهم بابايي بن لطف، مورخ يهودي- ايراني، از يهوديان دماوند بهعنوان يکي از هيجده جامعه يهودي ياد کرده که در جستجوي نسخههاي کابالاييبودند و قرباني موج گروش اجباري به اسلام شدند. تبليغات فرقه شابتاي[دونمه] در ايران با نام شموئيل بن هارون دماوندي در پيوند است.»
    طبق مندرجات تاريخ يهود ايران حبيب لوي، دماوند از مراکز مهم يهوديان ايران بود و گورستان کهن آنان بهنام «گيلعاد»پابرجاست. لوي مدعي است که يهوديان دماوند بقاياي اسراي بنياسرائيلاندکه در زمان حمله آشور به گيلعاد (جلعاد) دماوند کوچانده شدند. اين ادعا،بر بنياد منابع معتبر تاريخي، مورد تأييد من نيست. معهذا، بر اساس منابعدوران صفوي، ميدانيم که دماوند يهودياني کثير داشت و بخش مهمي از ايشاندر زمان شاه عباس دوّم به اسلام گرويدند. منابع يهودي اين گروش را«اجباري» ميدانند و جديدالاسلامهاي دماوند را از «يهوديان مخفي»ميخوانند.حاج نحميا مروتي، حاج اسماعيل اخوان (يزقل شمعون)، اسحاق يونسي(اسحاق يوحنا)، عزيزالله مروتي و بنيامين يهودا بنيانگذاران مدرسه آليانساسرائيلي در دماوند بودند. پس از صدور اعلاميه بالفور (2 نوامبر 1917)اوّلين سازمان صهيونيستي ايران با نام «انجمن تقويت زبان عبري»تأسيس شد که اندکي بعد «انجمن صيونيت ايران» نام گرفت. يهوديان دماوند دراين سازمان نقش برجسته داشتند و عزيزالله يوحنا دماوندي (راب نعيم) منشيآن بود. بر بنياد «يهوديان مخفي» دماوند در سدههاي نوزدهم و بيستم ميلاديبابيگري و بهائيگري در اين خطه گسترش فراوان يافت. ميرزا نبي دماوندي از بابياني بود که در جريان ترور نافرجام ناصرالدينشاه اعدام شد.

    دوّمينعامل که توجه خاص فرقههاي رازآميز و شيطاني به دماوند را توضيح ميدهد،شکل اين قله عظيم است. دماوند را تنها کوه مخروط مثلث نماي بزرگ در ميانکوههاي جهان ميدانند که از اين منظر ميتواند بزرگترين نماد طبيعياُبليسک شمرده شود. ابليسک Obelisk،که در فراماسونري و نحلههاي رازآميز و شيطاني سخت مورد تکريم است، نمادمقدس پاگانيسم در مصر باستان است و مظهر آلت تناسلي مذکر به معناي حلول يادخول شيطان در کالبد انسان يا تسليم روح خود به شيطان و اخذ نيرو از او؛آنگونه که در نمايشنامه «دکتر فائوستوس»کريستوفر مارلو** يا «فائوست» گوته به تصوير کشيده شده و در سالهاي اخيربه وفور در فيلمهاي سينمايي، به شکل حلول مستقيم شيطان در جسم انسان ياباروري انسان از شيطان يا موجودات فضايي، ترويج ميشود.

    اين همان نماد کهن شيطان در صحراي عرفات (21 کيلومتري شمال مکه) است که هر ساله توسط ميليونها زائر خانه خدا در مناسک «رمي جمرات»در سه نوبت سنگ باران ميشد. در سالهاي اخير، حکومت سعودي اين سه نمادباستاني را، که نه تنها از نظر مناسک اسلامي بلکه از نظر تاريخ اديان واسطورهشناسي نيز واجد اهميت منحصربهفرد است، برداشت و به جايش ديواريساده گذارد. با اين تغيير، که قطعاً تصادفي نبود، «رمي شيطان» از غني تريننماد برائت انسان از شيطان تهي شد. در فضايي نماد ابليسک از مناسک حج حذفميشود که سر نورمن فاستر (لرد فاستر تمس بنک)، معمار بزرگ انگليسي وماسون بلندپايه که بازسازي مکه به دست اوست، در سراسر جهان نمادهاي ابليسکيا به تعبير ديگر «هرمهاي ايلوميناتي» به پا ميکند.

    عجيباست، ولي باور کنيد، که نمادهاي ابليسک به وفور در معماري ساختمان جديدمجلس شوراي اسلامي در ايران به کار گرفته شده. در معماري اسلامي ابليسک(نماد شيطان) وجود ندارد. نمي دانم چرا رئيس وقت مجلس متوجه اين امر نشد وبه معمار طرف قرارداد با مجلس تذکر نداد.(به دلیل پاسداشت قوانین سایت از قرار دادن تصاویر مربوط به مجلس خودداری نمودم – مرداویز)
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    نماد ماسوني ابليسک در شهر واشنگتن که به عنوان يادمان جرج واشنگتن، پدر دولت آمريکا، به دست معماران ماسون ساخته شد.
    اين نماد با 294/ 169 متر ارتفاع بلندترين ابليسک ساخته بشر است. در سال 1884 نصب شد
    .

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    يکي از نمادهاي ابليسک مصر باستان
    المطريه (شمال قاهره، نزديک عين شمس)

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    نماد کهن ابليسک در مناسک رمي جمرات (سنگباران شيطان)
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ديواري که جايگزين نماد کهن ابليسک شده است

    بارزتريننماد ابليسک در تهران ساختمان مؤسسه قرضالحسنه قوامين در ميدان آرژانتيناست. اين ساختمان زشت، که توجه همگان را به خود جلب ميکند، علاوه برارائه نماي يک ابليسک عظيم در يکي از پرترددترين مناطق تهران، و مشرف برمصلاي بزرگ تهران، با رنگ قرمز نيز تزيين شده. اين رنگ در مناسکشيطانپرستان کاربرد دارد. ساختمان قوامين در حوالي نيمه دهه 1370 به يکنهاد امنيتي تعلق داشت و «صندوق قرضالحسنه امين» ناميده ميشد که ازمؤسسات مقتدر مالي کشور بود.
    بعدها، ساختمان فوق به مؤسسه قرضالحسنهقوامين فروخته شد. بهرغم اين تغيير، در آذر 1386 مؤسسه قوامين در تبليغاتخود اقدام به استفاده از عدد 666 (نماد شيطان) نمود. اين امر اعتراضاتي راسبب شد که منجر به مداخله رئيسجمهور و جلوگيري از پخش تبليغات مؤسسه فوقاز تلويزيون شد.

    در مراجعه به «گوگل ارث» متوجه شدم که در عکس هوايي از تهران ساختمان فوق با رنگ قرمز به شکلي چشمگير متمايز است.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    عکس هوايي «گوگل ارث» از ابليسک قرمز رنگ ميدان آرژانتين مشرف بر مصلاي بزرگ تهران
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ماکت ابليسک ميدان آرژانتين، مشرف بر مصلاي تهران

    نمادهاي اُبليسک در شيراز

    پیشترگفته شدکه ابليسک نمادي است از آلت تناسلي شيطان به معناي دخول شيطان درکالبد انسان يا تسليم روح خود به شيطان. به اين دليل، از دوران کهن ابليسک«آلت تناسلي بعل» Shaft of Baal نيز خوانده ميشد. «بعل»، به معني «استاد»و «ارباب»، خداي کهن اديان غيرابراهيمي در تمدنهاي شرق مديترانه وبينالنهرين بود. اين همان «خدايي» است که در تمدنهاي گوناگون اساميگوناگون به خود گرفته، مانند مردوخ و نمرود و داگان و اوزيريس و غيره، ودر اديان ابراهيمي «شيطان» خوانده ميشود. در تمامي فرقههاي شيطانيمعاصر، مانند ايلوميناتي و فراماسونري، اين «خدا» با نام «لوسيفر» موردپرستش است. نمادهاي «لوسيفر»، از جمله ابليسک، از گذشته کهن تا به امروزبلاتغيير مانده است.

    در مسيحيت نام «بعل» به عنوان مترادف «شيطان»به کار ميرفت. و گفتيم که اين همان نماد شيطان است که در مراسم حج توسطميليونها زائر سنگباران ميشد و در سالهاي اخير حکومت سعودي آن را حذفکرد و به جايش ديواري ساده گذارد. اين حذف به دليل نقش لرد فاستر (سِرنورمن فاستر)، معمار و ماسون نامدار، در بازسازي مکه است.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    نقشي از آنتونيوس پيوس، امپراتور روم، که نماد ابليسک يا «آلت بعل» به شکل آلت تناسلي نشان داده شده
    (امپراتوران روم خود را از تبار خدايان ميدانستند)


    شيرازاز ديرباز داراي مدخلي مقدس بود که اين شهر را از ساير شهرهاي ايرانمتمايز ميکرد. اين مدخل «دروازه قرآن» نام دارد که در بلندي، در «تنگالله اکبر»، واقع بوده و بهطور کامل بر شهر مُشرف است. بناي فوق در زمانحکومت شيعي عضدالدوله ديلمي در دروازه شمالي شيراز (راه شيراز به اصفهان)احداث گرديد و قرآني در آن جاي داده شد تا مسافران با گذر از زير آن متبرکشوند. بعدها، کريم خان زند اين دروازه را بازسازي کرد و دو جلد قرآن بزرگنفيس، به خط سلطان ابراهيم بن شاهرخ تيموري، در اتاقک بالاي آن جاي داد.اين قرآنها، که به «قرآن هفده من» معروفاند، گويا اکنون از دروازه قرآنبه موزه پارس انتقال يافته است. زائران بقاع مقدسه شيراز، بهويژه حرممطهر حضرت احمد بن موسي شاه چراغ (س)، پسر ارشد امام موسي کاظم (ع) وبرادر بزرگ امام رضا (ع)، هماره فراوان بودهاند و آنان که از سمت شمالوارد شيراز ميشدند در اين مکان اوّلين زيارتنامه خود را ميخواندند.
    معهذا،در شيراز بنايي ديگر وجود دارد که از نيمه دوّم سده نوزدهم ميلادي اين شهررا به يکي از زيارتگاههاي اصلي فرقه بابي- بهايي بدل ساخته است: خانهعليمحمد باب بنيانگذار بابيه در کوچه شمشيرگرها. در دوران متأخر قاجاريهو دوران پهلوي، زائران بابي- بهائي که از دروازه قرآن وارد شيراز ميشدنداندک نبودند. اينان نيز، بهناچار، از همان دروازه قرآن مناسک خود را آغازميکردند. مطلعين محلي ميگويند امروزه نيز زوار بابي- بهائي کم نيستند؛اينان در دروازه قرآن زيارتنامه ميخوانند و مناسک خود را آغاز ميکنند.

    دردو دهه اخير در دروازه شمالي شيراز تغييراتي انجام گرفته. در پي اينتغييرات، دروازه قرآن کارکرد ديني ديرين خود را از دست داده و به يادمانيصرفاً تاريخي- نمايشي بدل شده. بزرگراه شيراز به اصفهان از کنار ايندروازه ميگذرد نه از زير آن. به عبارت ديگر، برخلاف گذشته، گذر از زيردروازه قرآن زائران و مسافران را متبرک نميکند. در بازسازي جاده «تنگ الله اکبر»،محل وقوع دروازه قرآن، تمهيدي براي حفظ سنت کهن شيعي دروازه قرآن، آنگونهکه آلبويه انديشيد و بنياد نهاد، انديشيده نشده. اين درست است که احداثبزرگراه در زير دروازه قرآن ممکن نبود، و به آن آسيب ميرسانيد، ولييافتن راهکاري براي حفظ اين سنت ديني ممکن بود. ميشد دروازهاي بزرگتر،در محلي دورتر، احداث کرد که همان سنت را با بزرگراههاي جديد انطباقدهد.

    در سالهاي اخير، در دو سوي بناي کهن دروازه قرآن دو بنايجديد احداث شده که بهکلي اين نماد کهن اسلامي را تحتالشعاع خود قرارداده. در مدخل کنوني شيراز، در فاصلهاي اندک در شمال دروازه قرآن کهاکنون پليس راه شيراز- اصفهان واقع است، سه نماد ابليسک احداث شده.ابليسکهاي سهگانه فوق بسيار شبيه به «برج روسيه» Russia Tower است.
    «راشياتاور» را همان لرد فاستر تيمس بنک (سِر نورمن فاستر)، معمار و ماسونبلندپايه، در «مرکز تجارت جهاني» مسکو، ميسازد؛ همو که بازسازي مکه را بهدست گرفته و نمادهاي سهگانه ابليسک را از مناسک «رمي جمرات» (سنگبارانشيطان) در حج حذف کرده است. بناي راشيا تاور در سپتامبر 2007 با دوميليارد دلار بودجه آغاز شده و در سال 2012 به پايان ميرسد. راشيا تاور648 متر ارتفاع دارد و بلندترين برج دنيا خواهد شد. زبان فرقههاي رازآميزو شيطاني زبان نمادها و اعداد است. در اين زبان، سال 2012 سالي خاص و«مقدس» است. آنان معتقدند که در ساعتي معين از روزي معين از سالي معين(ساعت 11:11 صبح 21 دسامبر 2012) «نظم نوين دنيوي» Novus ordoseclorum آغاز خواهد شد.

    ابليسکهاي سهگانه مدخل کنوني شيراز کپي کامل «راشيا تاور» لرد فاستر است در حدي که ماکتي از آن جلوه ميکند. به تصاوير زير بنگريد:
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ابليسک «راشيا تاور» (برج روسيه) لرد فاستر در «مرکز تجارت جهاني» مسکو
    ابليسکهاي سهگانه شيراز ماکتي از آن است.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ابليسک هاي سهگانه مدخل کنوني شيراز (شمال دروازه قرآن)

    درسالهاي اخير، بهائيان با خريد يا ساخت خانه و مغازه در حد فاصلابليسکهاي فوق تا دروازه قرآن عملاً کلنيهاي بستهاي را در اين منطقهتشکيل دادهاند.

    در جنوب دروازه قرآن بناي عظيم و عجيب ديگري در دست احداث است بهنام «هتل بزرگ شيراز». اينهتل بر صخرهاي عظيم بنا ميشود و بهکلي دروازه قرآن را تحتالشعاع نمايحجيم و زشت خود قرار داده است. احداث اين بنا، به عنوان هتل، بر صخره سنگيفاقد توجيه اقتصادي است زيرا هزينه گزافي ميطلبد؛ و از نظر اصول شهرسازيو معماري نيز فاقد هر گونه توجيه است. اين يک اصل مسلم در شهرسازي است کهبافت تاريخي شهر دستنخورده بماند و بناهاي جديد، بهويژه با معماريچشمگير، بناهاي تاريخي را حقير و کوچک نکند. يک نمونه مخالفت يونسکو بااحداث برج مشرف بر ميدان نقش جهان (ميدان امام خميني) در اصفهان است.بهرغم اين، نه يونسکو به احداث «هتل بزرگ شيراز» اعتراض کرد نه مقاماتمحلي با آن مخالفت کردند. احداث اين بنا، اگر صرفاً از منظر شهرسازي نيزبنگريم، لطمه بزرگي است بر بافت تاريخي شهر شيراز.

    اقدام فوقبسيار شبيه است به اقدام لرد فاستر در احداث برجهاي بزرگ موسوم به «ابراجالبيت» Abraj- al- Bait بر فراز کعبه؛ که ساختمان مقدسترين مکان اسلاميرا تحتالشعاع خود قرار داده است. مسلمانان فهيم اين برجهاي تجاري را، کهسرشار از نمادهاي شيطاني و ماسوني است، «شاخهاي شيطان» نام نهادهاند.

    دربررسي نماي خارجي «هتل بزرگ شيراز» روشن ميشود که قسمت فوقاني ساختمانفوق يک هرم ناتمام است. ابليسکي که هرم آن ناتمام است در نمادهاي شيطاني-ماسوني داراي معنايي معين است: «ما سهم خود را انجام دادهايم و با ظهورلوسيفر (ناجي بزرگ) هرم کامل خواهد شد.» ابليسک ناتمام همان نمادي است کهبر اسکناسهاي دلار ايالات متحده آمريکا نقش شده است. بر بالاي اين نماد،که «مُهر بزرگ» Great Seal نام دارد، به لاتين نوشته شده: Annuitcœptis (او از اعمال ما راضي است). در اين جمله، ضمير «او» به لوسيفر يا«خداي» طريقتهاي شيطاني بازميگردد؛ که از ديدگاه ايشان سرچشمه «نور»است. و در پائين نوشته شده: Novus ordo seclorum (نظم نوين دنيوي).

    هرم ناتمام مندرج در «مُهر بزرگ» داراي 13 طبقه است و در نماي بيروني «هتل بزرگ شيراز» نيز 13 رده يا طبقه مشاهده ميشود.

    اعداد3، 7، 9، 11، 13، 33 و 39 در فرقههاي رازآميز اعداد مقدساند. عدد 10 عددالهي بهشمار ميرود و از ديد آنان منفور است. انفجار برجهاي دوقلو درنيويورک در 11 سپتامبر 2001 (1/ 9/ 11) صورت گرفت. انفجار مادريد 911 روزبعد از انفجار نيويورک انجام گرفت. ويژگي عدد 1- 1- 9 اين است که ميتوانبدون عبور از عدد 10 به عدد 11 رسيد. مهندس حسين امانت، معمار نامداربهائي که ساختمان بيتالعدل اعظم الهي در حيفا از اوست، در بناي ميدانشهياد (آزادي) عدد 9 را فراوان به کار برده است. عدد 9 در ميان بهائياننيز مقدس است زيرا بهائيان فرقه خود را نهمين آئين از سلسله اديان موجودميدانند. طريقت کهن اسکاتي، که بلندپايهترين و رازآميزترين طريقت ماسونيبهشمار ميرود و در تحولات مهم جهاني نقش بزرگ داشته، و بنيانگذاران دولتآمريکا مانند جرج واشنگتن از اين طريقت بودند، داراي 33 درجه است. در سويديگر «مُهر بزرگ» آمريکا عقابي منقوش است که دم او داراي 9 پر است، 13پيکان در يک چنگال و 13 برگ زيتون در چنگال ديگر گرفته و 13 ستاره بر فرازسر اوست.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    دروازه قرآن که امروزه به نمادي مهجور و نمايشي بدل شده
    و تحتالشعاع ساختمان عظيم «هتل بزرگ شيراز» قرار گرفته

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ساختمان «هتل بزرگ شيراز» که قسمت فوقاني آن به شکل هرم ناتمام است
    آنگونه که در «مُهر بزرگ» آمريکا مشاهده ميشود

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    هرم ناتمام (يک سوي «مُهر بزرگ»)
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    سوي ديگر «مُهر بزرگ»
    در اين نماد اعداد زير مورد استفاده قرار گرفته است:
    دمداراي 9 پراست. عقاب 13 پيکان در يک چنگال و 13 برگ زيتون در چنگال ديگردارد. 13 ستاره بر فراز سر اوست که در حلقه اوّليه 6 گوشه (نماد ستارهداوود) و در حلقه خارجي 19 گوشه از ابر محصور است. هر بال عقاب داراي 33پر است.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    برجهاي تجاري مکه (ابراج البيت)، که در واقع بايد «شاخهاي شيطان» خوانده شود، سرشار از نمادهاي ماسوني،
    بناي کعبه را به محاصره گرفته، کار لرد فاستر، معمار و ماسون نامدار، و «مجتمع بن لادن»

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    در سال 2012، که از ديدگاه فرقههاي شيطاني شروع «نظم نوين دنيوي» است
    ساختمان "ابراج البيت" به پايان ميرسد و کعبه چنين در سايه نمادهاي شيطاني قرار خواهد گرفت.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    سِر نورمن فاستر (لرد فاستر تيمس بنک)، معمار نامدار و ماسون بلندپايه

    «هتل بزرگ شيراز»در زميني احداث شده که تا زمان انقلاب در مالکيت عبدالحسين دهقان، ماسونبلندپايه و از سران فرقه بهائي، بود و پس از آن مصادره شد. عبدالحسيندهقان و برادرش همدم دوران نوجواني شوقي افندي، رهبر پيشين فرقه بهائي،بودند و در شيراز عبدالحسين دهقان توليت موقوفات بهائيان را به دست داشت.در دوران پهلوي، چون امروز، به دليل غيرقانوني بودن فرقه بهائي، موقوفاتاين فرقه به عنوان ملک خصوصي افرادي ثبت ميشد که «امين بيتالعدل» بودند.املاک و باغات پهناور عبدالحسين دهقان در فارس از اينگونه موقوفات بود.

    درسالهاي اخير وکيل دهقان از آمريکا به ايران مراجعت کرده و بخشي از ايناموال را پس گرفته است. با شناخت افراد ذينفوذي که با حمايت و تلاش فراوانبخشي از املاک مصادره شده عبدالحسين دهقان، و نيز املاک دکتر ذبيح قربان(بهائي و ماسون بلندپايه)، را بازگردانيدند، يا هماکنون براي بازگردانيدنآن تلاش ميکنند، ميتوان چهرههاي متنفذ فرقههاي شيطاني در ايران امروزرا شناخت. براي حفظ و تداوم انقلاب اسلامي و آرمانهاي امام راحل، اينشناخت از اهميت بنيادين برخوردار است.
    دنباله دارد......
    از:وبلاگ عبدالله شهبازی
    کوتاه شده و ویرایش شده توسط مرداویز.م

  2. #2
    کاربرسایت مرداویز آواتار ها
    تاریخ عضویت
    ۸۷-۰۲-۱۵
    نوشته ها
    372
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    Re: دماوند و نمادهای"اُبلیسک"

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ابليسک هتل چمران (شيراز، بلوار شهيد چمران)
    [ ضلع شرقي ساختمان هتل فوق داراي 19 طبقه است.
    عددنوزده در فرقه بهائي مقدس است زيرا مدعياند هسته اوّليه بابيگري، يعنياصحاب عليمحمد باب (شيرازي) به همراه خود او، جمعاً 19 تن بودند. در فرقهبهايي 19 «عدد حي» ناميده ميشود.
    ضلع غربي هتل داراي 17 طبقه است.هفده در فراماسونري عدد مقدس است زيرا اوزيريس، خداي مصر باستان و پدرهوروس خداي خورشيد که هر دو در فراماسونري و ساير طريقتهاي شيطاني موردتکريماند، در روز هفدهم از ماه سوّم تقويم قديم مصري به قتل رسيد.]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه ۲۵ بهمن ۸۸, ۲۱:۵۶
  2. پرواز یک جنگنده "تایفون" بر فراز جزیره مصنوعی "جمیر" در دبی
    توسط hrg1356 در انجمن بخش هواپیما و صنایع هوایی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه ۰۹ آذر ۸۸, ۲۰:۲۱
  3. "گوگل "، "سيا " و "موساد " دست در دست هم دارند
    توسط hrg1356 در انجمن بایگانی اخبار سیاسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه ۰۴ آذر ۸۸, ۱۸:۴۵
  4. "در چشم باد" بعد از "فاکتور 8" روي انتن شبكه ي يك
    توسط hamid192 در انجمن صدا وسیما و رسانه ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۸۸, ۱۹:۰۴
  5. " ویا " و " سیلوا " والنسیا را ترک نخواهند کرد
    توسط PARI در انجمن بایگانی اخبار دنیای فوتبال
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه ۲۵ آذر ۸۷, ۲۱:۵۰

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •